Niralax 174 Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 Сьогодні спілкувався з товаришем, який є власником СТО. Він мені сказав, що у 2.0 бензинового мотора на т31 є наступна проблема. При заміні свічок лопається головка в посадочному місці. Я в шоці, перший раз таке почув і навіть важко уявляю, що таке може мати масовий характер. Хтось щось подібне чув? Quote Link to post Share on other sites
DeniusValiant 2 Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 Сьогодні спілкувався з товаришем, який є власником СТО. Він мені сказав, що у 2.0 бензинового мотора на т31 є наступна проблема. При заміні свічок лопається головка в посадочному місці. Я в шоці, перший раз таке почув і навіть важко уявляю, що таке може мати масовий характер. Хтось щось подібне чув? Это если закрутить без динамометрического ключа с большим моментом чем нужно? Или это случайно с этой темой не связано? Антифриз в свечном колодце http://www.club-nissan.ru/forums/showthread.php?t=198657 Quote Link to post Share on other sites
Саня 210 Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 Quote Link to post Share on other sites
Niralax 174 Posted September 22, 2016 Author Share Posted September 22, 2016 Жесть... Quote Link to post Share on other sites
Саня 210 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Жесть... скорее хрень Quote Link to post Share on other sites
templar 8 Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 клевая отговорка для рукожопых сто-шников которые сдуру перетянули свечу - это особенность атомобиля Quote Link to post Share on other sites
lozferok 83 Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 это проблема действительно есть с mr20 . забейте в гугле треснула гбц mr20 после замены свечей. Quote Link to post Share on other sites
Саня 210 Posted September 28, 2016 Share Posted September 28, 2016 это проблема действительно есть с mr20 . забейте в гугле треснула гбц mr20 после замены свечей. ппц )) уже есть конечно. понаписывали все кому не лень и действительно появилась проблема в гугле. а началась она от какого то мудрого о...я с драйв ру. и теперь да , стала проблемой прям капец )) зы. меньше б х...и всякой постили , меньше б проблем было )) Quote Link to post Share on other sites
Niralax 174 Posted September 28, 2016 Author Share Posted September 28, 2016 действительно появилась проблема в гугле. а началась она от какого то мудрого о...я с драйв ру Зробив допит гуглу. Таки про це писали ще за довго до драйва. Є спогади з 2009 року ще. мр20 здається з 2005 чи 2007 року (мабуть сам двигун п'ятого, а на ікси ставили т31 з 2007, з їх появою). То хто ж "понаписав"? Якщо у людей трабла - то вони про неї і пишуть. Чи їм мовчати? Справа у тому, що я б і не підіймав цієї теми. Але у мене авто після гарантії обслуговується у друга на СТО. Ось він мені і сповів про те, що існують такі проблеми. Був би я на якомусь лівому СТО, мені б і слова не сказали, затягнули б свічки, лопнула б головка, а потім я шукав би крайнього... І фіг би я його знайшов, машина не гарантійна вже, проблему з тріщиною знайшов би через пару тисяч після заміни свічок. І кому я пред'явив би претензії? Я вважаю, що мовчати не потрібно. Потрібно чітко вияснити коли і як воно з'являється, що робити аби уникнути цього. Поки що єдина порада - бити по рукам всіх майстрів, хто буде намагатись замінити свічки звичайною накидною головкою і вимагати робити це динамометричним ключем. Ознайомлений - значить попереджений! Quote Link to post Share on other sites
Саня 210 Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 действительно появилась проблема в гугле. а началась она от какого то мудрого о...я с драйв ру Зробив допит гуглу. Таки про це писали ще за довго до драйва. Є спогади з 2009 року ще. мр20 здається з 2005 чи 2007 року (мабуть сам двигун п'ятого, а на ікси ставили т31 з 2007, з їх появою). То хто ж "понаписав"? Якщо у людей трабла - то вони про неї і пишуть. Чи їм мовчати? Справа у тому, що я б і не підіймав цієї теми. Але у мене авто після гарантії обслуговується у друга на СТО. Ось він мені і сповів про те, що існують такі проблеми. Був би я на якомусь лівому СТО, мені б і слова не сказали, затягнули б свічки, лопнула б головка, а потім я шукав би крайнього... І фіг би я його знайшов, машина не гарантійна вже, проблему з тріщиною знайшов би через пару тисяч після заміни свічок. І кому я пред'явив би претензії? Я вважаю, що мовчати не потрібно. Потрібно чітко вияснити коли і як воно з'являється, що робити аби уникнути цього. Поки що єдина порада - бити по рукам всіх майстрів, хто буде намагатись замінити свічки звичайною накидною головкою і вимагати робити це динамометричним ключем. Ознайомлений - значить попереджений! ну понятно. пишите, предупреждайте. только "трабла" совсем не из-за свечей. чтоб она из-за свечей стала , их метровым воротком туда вкручивать надо , чисто ради диверсии и мудрых постов. и то , скорее свеча сломается чем головка. Quote Link to post Share on other sites
Niralax 174 Posted September 29, 2016 Author Share Posted September 29, 2016 ну понятно. пишите, предупреждайте. только "трабла" совсем не из-за свечей. чтоб она из-за свечей стала , их метровым воротком туда вкручивать надо , чисто ради диверсии и мудрых постов. и то , скорее свеча сломается чем головка. Сань, ну то не потрібно скептичні пости писати і негативно ставитись до подібних тем, а одразу по полочкам професійно розкладати проблему. Можна пояснити детально чому і як це відбувається і що робити, аби такого не було? Quote Link to post Share on other sites
Саня 210 Posted September 29, 2016 Share Posted September 29, 2016 Сань, ну то не потрібно скептичні пости писати і негативно ставитись до подібних тем, а одразу по полочкам професійно розкладати проблему. Можна пояснити детально чому і як це відбувається і що робити, аби такого не було? Не вижу смысла. Вы всё равно лучше всех всё сами знаете. Я как то пытался и не раз. Теперь желания нет. Так что голову от трещин спасёт только динамометрический ключ Quote Link to post Share on other sites
Niralax 174 Posted September 29, 2016 Author Share Posted September 29, 2016 ну тоді питання залишається актуальним. Може є хтось ще, хто міг би пояснити детально чому так відбувається і як цього уникнути? Quote Link to post Share on other sites
lozferok 83 Posted September 30, 2016 Share Posted September 30, 2016 Юра, в инструкции все давно расписано! надо затягивать свечи не больше 19 Нм и все будет ок! Конструкция этих головок такова, что вокруг всех свечных резьб проходит рубашка охлождающе жидкости…и тонкостенный метал в этих местах… Стоит перетянуть и образуется трещина по свечной резьбе вот тут последствия перетянутости свечей! http://mikrob.ru/viewtopic.php?t=159154 http://forums.drom.ru/nissan-x-trail/t1152012239.html Quote Link to post Share on other sites
Мирослав 0 Posted October 28, 2016 Share Posted October 28, 2016 Мені завжли свічки міняв електрик - там не все так просто зняти для заміни - на СТо всі вкурсі різиби і це не тілько по Нісану. Quote Link to post Share on other sites
Дима 292 Posted October 28, 2016 Share Posted October 28, 2016 с дури можно и .. сломать. мануал говорит столько-то Нм, а там уже ваших рук дело. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.