Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

Розібраний вузол зі сторони пасажира


Recommended Posts

Вийняв пічку. Ремонтую. Замінюю паралонний ущильнювач.

Кого цікавлять фото якогось вузла, кажіть поки все розібрано.

https://goo.gl/photos/FJBfEXL4cKd3owvu8

Link to post
Share on other sites
  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

О.. Улитку разорвал? Увлекательное занятие. Особенно обратная сборка)) 

Ти, як завжди, комплексно підійшов до питання))) По фільтру - ось рідний Щодо паралону або їзди без фільтра - забудь. Просто забудь про це) (не роби як з датчиком минулого разу).  Поясню. В X-Trail

Олег, там все досить просто. 1. Знімаєш бокові дві накладки (вони просто на зажимах). 2. Знімаєш рамку навколо аварійки (2 шурупа + зажими). 3. Тепер сама консоль на стійці (Прикурювач+попільниці, сд

Posted Images

Все поки ціле. Нічого не поламав особливо. Крильчатка злетіла з вісі двигуна. Якщо памятаєте, то в мене двигун з Ніви, вісь в нього товстіша та з шліцами, тому рідну крильчатку прийшлось розсверлювати щоб набпхнули на цю вісь. Але пройшов чи то рік чи то два і вона злетіла. Тому зараз перероблюю капітально. Поки заказав м'уюфточку перехідну, і чекаю її то вирішів повністю зняти увесь цей вузол, помити його від бруду бо колись попередній володар їздив без фільтру салону і тому все дуже брудне. Замінив часткого паралон який зтрухлявів на ущильнювач, купив в будматеріалах, ущильнювал для дверей та вікон. Не паралон а щось схоже на взпінену резину. Має бути краще.

Для того щоб зняти то все, прйшлося добряче порозбирати, але тормеду не чипав, а от ебу прийшлося зняти, хоча воно дуже легко знімається.

 

Хто може мені показати фото РІДНОГО фільтру салону. Той що я весь час купляю, прямокутний він абсолютно не підхрдить. На фото видно де він має бути, кути два мають бути зкруглені. Впихаючи те що ми пхаємо туди воно нормально не лягає, залишається багато шракин через які дме пилом у салон.

Якщо не підберу правильного фільтра, то зроблю сам з паралошу, саме зараз зроблю трафарет для нього.

Link to post
Share on other sites

Ще питання, що за штир гострий стерчіть посередині, на тому місці де пічка була? На фото твм його видно.

 

Ще питання, хто замінював підсвічення у кліматконтролі. В мене половина не світиться. Туди можна світлодіоди впихнути більш яскраві? Може сині? Хто має досвід?

Link to post
Share on other sites

Ще питання, запхнув мобілку в отвір нагрфвача, що йде далі, і там море бруду. Але тож нагрівач, а де бруд з кондиціонера? Той що весь час смердить як гнила ганчірка? Де той поддончик, в який зтікає конденсат і з якого має йти трубка на вулицю? Хочу обовязково і його почистити, але ще не знайшов. Мабуть треба розібрати боковину зі сторони водія

Link to post
Share on other sites

Ти, як завжди, комплексно підійшов до питання)))

По фільтру - ось рідний 27277-4M425-500x500.jpg

Щодо паралону або їзди без фільтра - забудь. Просто забудь про це) (не роби як з датчиком минулого разу).  Поясню. В X-Trail регулятор оборотів моторчика пічки базується на резиторі (всередені польовий транзистор + термопред).

По перше. Це  недешева штука. Можеш подивитись тут резистор (ЦЕНА) . По друге. Він вилітає якщо потік повітря в системі не відповідає нормі та додає навантаження на мотор (забитий фільт, використаний матеріал із іншою щільністю, і т.д.) Або якщо моторчик забивається брудом. (До речі коли моторчик забиівється брудом сухим,а там саме такий, це може призвести по пожежі. Із власного досвіду Пожежі не було, але надиміло багато))) ). є особливість як саме може перегоріти резистор. Якщо згорить термопред (а там 2 Ампера  і 150градусів ) - то ще норм. Але якщо транзистор не просто згорить, а закоротить - тоді він обійде термопред і буде гнати температуру вище і вище. (якщо не викинув -завтра зафоткаю тобі такий. Оціниш сам до яких наслідків це може призвести) Я думаю що в будь якому випадку 200-300 грн - не та ціна щоб купити резістор, або спалити нахрен машину...  Подивився фото - все там нормально і стандартно) Не переймайся) (Це щодо заокруглень)

2. Щодо штиря на фото. Взагалі не зрозумів...  Покажи конкретну фото де він. 

3. підсвічування. Замінював на діоди кругом. Навіть в кнопках зеркал і безпосередньо в приборці з повним розбиранням. Клімат взагалі без проблем. Раджу брати не яскарві діоди (вночі сліпить) + з великим кутом розсіювання (інакше пятнами світить).  Можливо додатково доведеться їх тонувати або докидувати резистор по закону ома - це залежить від того що  тобі потрібно. По технології кріплення - викручуєш патрон із лампочкою, а на його місце паяєш. Все)

4. Боковина зі сторони водія не допоможе.. Там доведеться все розбірати. Або просто поїхати на прфілактику  кондиціонера і хай вони добаються. Запах -це бактерії які викликають одну із форм пневмонії.

Якось так.

Щось мені ця ситуація  нагадує... дежавю... 

Link to post
Share on other sites

Я, конечно не так глобально)))))))..., но осмелюсь посоветовать по поводу запаха из кондея. Всегда, после пользования кондиционером, включаю печку и обороты вентилятора на максимум. Пока доезжаю до гаража с открытыми окнами, там всё высыхает и никакого запаха на следующий раз. Подтверждено девятилетней эксплуатацией.)))))

Link to post
Share on other sites

Угу. В еще можно купить балон для очистки. Кондюк на максимум. Обороты на максимум. Окна закрыть. Цыркуляция воздуха внутри. Балон активируем, кидаем в салон и ждем минут 15-20. Потом открываем и проветриваем. Оно там все убивает. 

Link to post
Share on other sites

Хлопці, я добре знаю про кондиціонери. Я вдома свій розібрав на молекули і чистив сам. Запах з'являється приблизно на 4-5 році нормальної експлуатації кондиціонера. Бо там збирається вже така кількість органічного бруду, що його достатньо для життя бактерій. Коли кондей працює активно все це зволожується, і поки не просохне, то смердить. Балончики, дезінфекція, і т.п., то всьо я робив, коли не розбирав пічку. Але зараз вона в мене розібрана. І я більше цього робити сподіваюсь скоро не буду, тому хочу комплексно поробити все що можна. Радіатор пічки почищу, повимиваю все що зможу, навіть керхера туди мені всунуть і змиють, а я в цей час миючим пилосмоком воду збирати буду. Але я дуже хочу капітально почистити саме охолоджувач, бо я впевнений що він там капець який брудний. І той бруд ніякі псевдопрофілактики не допомагають, або допомагають дуже частково.

Link to post
Share on other sites

вот тут с Виталей не соглашусь, родной оригинальный фильтр салона стоит космических денег!

есть аналоги не хуже, стоимостью до 100 грн и тоже угольные. Тут главное правило - менять фильтры каждые 10 тыс.км или два раза в год - после зимы и после лета. И тогда ничего плохого с резистором не случиться.

Link to post
Share on other sites

Я купляв двічі або навіть тричі на рік по 120-140 грн фільтра салона. Але, вони нам не лягають. Вони вигинаються, утворюючи діру. І через неї йде бруд. Витягніть свій фільтр, побачите заломані дальні вугли, і вздовж заднього ребра буде перелом посередині. Коли фільтр встановлено, праве і ліве ребро зтиснуті і тому середина прогинається. Вони нам не підходять. Я жалкую що свій в такому стані вже на знятому вузлі вам не продемонстрував. А взявся зразу різати фільтра, намагаючись вкласти його краще. Зрозумів що то не можливо особливо з порізаним фільтром, в ньому сенсу нема, то викінув його

Link to post
Share on other sites

старнные у вас фильтры.

брал и denso и nipparts и blueprint - все точно такие же как оригинал и по жесткости и по размеру, ничего не выгиналось

на 30 кузов рестайл

Blue Print ADN12505 - простой, идеально подходит, проверено на себе
Japan Parts(Nipparts) FAA-NS8  - простой, идеально подходит, проверено на себе
Sakura CAC-18120 - угольный, идеально подходит, проверено на себе
Denso DCF274P - угольный, идеально подходит, проверено на себе
Link to post
Share on other sites

О, я блюпринт купляв.

Розміри познімав. В кого зараз є фільтр та не ліньки поміряти, який розмір фільтру?

 

https://goo.gl/photos/kL34R2WWhLMnrLqGA

 

190 мм на 195 мм, але при умові закруглених кутів.

Link to post
Share on other sites

кстати, вот фото оригинального фильтра после пробега 15 тыс., фото не мое, но у меня такой же был

ae8d3acs-960.jpg

я понял про какие загнутости вы говорите. а теперь внимание вопрос ! вы парралон по бокам нового фильтра со старого переставляли ?

а надо переставлять, потому что даже новый оригинал идет без паролона =)

Link to post
Share on other sites

нема в мене паралону, я купив машину без фільтра і паралону. Але якщо я на ті фільтри що купляв, ще паралон приклею, то він взагалі не влізе.

Link to post
Share on other sites

значит вы берете не те фильтры. я постараюсь найти сегодня дома старый свой оригинальный и замерить его.

а дальше подбирайте по материалу и размеру, как правило пишут его размеры в точности до миллиметра.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.