Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

Большой расход топлива.


Recommended Posts

Пробки відсутні, але більшість поїздок дім- робота- обід дім- робота- дім по 4 км кожного відрізку.

Клімат рідко ввмикаю- на коротких відстанях він безстроковий 

Link to post
Share on other sites

Витрату рахую від заправки до заправки, що влили ділю на пройдений кілометраж

Link to post
Share on other sites
7 часов назад, Андрій сказал:

Пробки відсутні, але більшість поїздок дім- робота- обід дім- робота- дім по 4 км кожного відрізку.

Клімат рідко ввмикаю- на коротких відстанях він безстроковий 

Пффф, ну а чё ты хотел все время ездя в режиме прогрева движка? Так у тебя ещё и бенз будет некисло уходить.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

2.0 город 17,трасса 13 газа,меньше не будет,это прожорливые машины, так что перед покупкой надо быть готовым кормить её.А на счёт 12-13 рассказывайте бабушке, чтобы не огорчать её.Забыл добавить акпп ,газ brc,машина прошита.До прошивки 18.

Link to post
Share on other sites
10 часов назад, Esmanl сказал:

2.0 город 17,трасса 13 газа,меньше не будет,это прожорливые машины, так что перед покупкой надо быть готовым кормить её.А на счёт 12-13 рассказывайте бабушке, чтобы не огорчать её.Забыл добавить акпп ,газ brc,машина прошита.До прошивки 18.

Что за чип?

+20-30%, в идеале.

Link to post
Share on other sites
1 час назад, Дима сказал:

Что за чип?

+20-30%, в идеале.

После нг отпишусь.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

В мене 2.5л автомат 2003 року газ, витрата по місту із сильними заторами до 17л, траса при 110-130 12л, середній по місту ~15л, стоїть варіатор кута запалювання, на оборотах не переходить на бензин ніколи. Після ТО витрата плавно росте від 15л до 17л кожні 4000 км міняю повітряний фільтр, одразу витрата падає з 17л до 15л, деколи і більше. Фільтра тільки Knecht або Mahle, всі решта добавляють до витрати. Спочатку не вірив, попередній власник розказав, спробував і дійсно падає витрата. Літом відчувається більше, напевне фільтр більше забивається. А чіп на наш мотор безтолковий, каталізатори вирізані +5коней вже є, хіба що якийсь чудо чіп на економію, але бідна суміш в рази гірша багатої. Це типу як колись в ГБО 2 покоління був болт "жадності", але "країлово" веде до "попадалова". Якщо збіднити суміш потім може вийти дуже хороша "економія" у вигляді згорілих клапанів. По хорошому треба з лямбди показники знімати і дивитись що з сумішшю. Бо не факт що в газі чи бензині проблема, варіантів купа, форсунки, підсос повітря, свічки.

Link to post
Share on other sites

Ну, это должен быть ооочень забитый фильтр. Даже не знаю, как и чем. За 4 ткм-то...

Попробуй K&N в родной слот, авось ещё на 2 упадет...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.