Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

Ну что, полноприводные...


Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Телеграфирую с горы Особой полноприводности тут нет, встречен, напр, самый обычный кашкай. Но пусть уже будет. Завтра поищу приключений на муфту посерйознее)

Недавно їздив в маловідоме але класне місце в Карпатах. По скелях походити. Коли підїхав по вбитій дорозі до кінця села, виясняв в місцевих куди дальше. Нас дві машини ( фієста і я ), гуцули почухалис

Posted Images

  • 2 weeks later...

Недавно їздив в маловідоме але класне місце в Карпатах. По скелях походити. Коли підїхав по вбитій дорозі до кінця села, виясняв в місцевих куди дальше. Нас дві машини ( фієста і я ), гуцули почухалися, подивилися на автівки і ізреклі, ))) що форд точно не проїде, а ваша може пройде, і показали рукою кудись, що злегка нагадувало дорогу. Я вирішив, що після Дземброні море по коліна і поїхав. В машині 4 дор людини, фієста пішла пішки. 
В принципі дійсно не так уже й складно було, по дорозі розминувся з патролом і шевінивою. Було пару затяжних підйомів з каменюками і ямищами від потоків води. Ледь повз, теліпало здорово, періодично якнсь з коліс втрачало щеплення і пробуксовувало. Вентилятори охолодження двигуна гуділи більше ніж мотор, жар двигуна аж в салон через вікна...  

Подумав, що варіатор скоро скаже що думає про моє хобі)))

Відверто кажучи, можна було пройти і без 4вд, а ось без кліренсу ніяк  

Назад йшов на системі допомоги при спуску, дуже помічна. Ось не знаю, машина при цій системі гальмує двигуном чи гальмами, думаю що двигуном, оскільки активується тільки в лок режимі, відповідно - варіатор кайфує((  

З кожною вилазкою, більше стаєш впевнений в авто, і думаю чи не варто щось було рамне взяти))

 

 

86BFD869-E6D1-43E0-AF3D-A7F247E6AB6C.jpeg

 

 

 

 

32F8E463-DC00-40D6-AF9D-4BCCAE388A4C.thumb.jpeg.30e5a5951fbe71f7b91d5f2d6b47f19d.jpeg

DDD53E3D-D01E-4806-AB28-F46248EB1ED8.thumb.jpeg.4e190dfc5114cc6c5cc48a55fd5c2796.jpeg

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

382C8F67_F18F_4D08_8435_A49DD4354E93_800i.gif Телеграфирую с горы Особой полноприводности тут нет, встречен, напр, самый обычный кашкай. Но пусть уже будет. Завтра поищу приключений на муфту посерйознее)

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
31 минуту назад, c-cam сказал:

382C8F67_F18F_4D08_8435_A49DD4354E93_800i.gif Телеграфирую с горы Особой полноприводности тут нет, встречен, напр, самый обычный кашкай. Но пусть уже будет. Завтра поищу приключений на муфту посерйознее)

Супер. Теж планую туди. Розмірковував чи зможу заїхати із своїм звісом. 
Цікавий лінк

https://www.facebook.com/groups/364440973682659/permalink/2891735050953226/

Попробуйте)

Link to post
Share on other sites
30 минут назад, Львівський сказал:

Супер. Теж планую туди. Розмірковував чи 

шудрин як раз сьогодні проїхав. Це було круто і цікаво! 
щодо джогіля визначусь зранку), бо якщо я вже на куполах, то джогіль вже трошки нижче)

подивлюсь чи можна звалитись на ВЯловець

Link to post
Share on other sites
18 часов назад, Львівський сказал:

Супер. Теж планую туди. Розмірковував чи зможу заїхати із своїм звісом. 

Через Шипіт заїдете без проблем, кажу ж - Кашкай на горі був. 
На Верхній Яловець НАВІТЬ НЕ ДУМАЙТЕ СПУСКАТИСЬ!!! 
я спустився, але заїхати тудою без пониженої майже нереально

 

Link to post
Share on other sites
1 час назад, c-cam сказал:

Через Шипіт заїдете без проблем, кажу ж - Кашкай на горі був. 
На Верхній Яловець НАВІТЬ НЕ ДУМАЙТЕ СПУСКАТИСЬ!!! 
я спустився, але заїхати тудою без пониженої майже нереально

 

Так донизу є система допомоги при спуску. Рахуй, понижена. Наверх, режим лок і перша віртуальна. Я більше за кліренс переживаюх

Link to post
Share on other sites
1 час назад, c-cam сказал:


я спустився, але заїхати тудою без пониженої майже нереально

Лишаешь людей ярких впечатлений!

Link to post
Share on other sites
15 часов назад, Львівський сказал:

Так донизу є система допомоги при спуску. Рахуй, понижена. Наверх, режим лок і перша віртуальна. Я більше за кліренс переживаюх

1 виртуальная-это не пониженная. не вводи людей в заблуждение,далеко за трактором ехать

Link to post
Share on other sites
36 минут назад, сергей Q5 сказал:

1 виртуальная-это не пониженная. не вводи людей в заблуждение,далеко за трактором ехать

Ну, как видим по новому дефендеру, останутся только виртуалки) главное, чтоб не глючные, как в конце видео, а то ж люди жмут газ, пока авто едет, это не новость. Надо привыкать, что ли?

С появлением новых евростандартов, масса авто будет играть крайне негативную роль, потому мосты рано или поздно уйдут однозначно. У того же Джимника они уже облегченные.

Но, как факт, конечно, это не одно и то же.

@Львівський, хотя бы мадовую резину, или на худой оллтеррэйн, хотя бы Latitude cross, чтоб на асфальте не шумели сильно. На кинбурне по песку у Костика @smart199, они хорошо себя показали

Или строить УАЗик, луазик, патруль, Террано, лк 80/100...

Лифтани, хотя бы, чтоб дальше за трахтером идти надо было))))

Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, Дима сказал:

Ну, как видим по новому дефендеру, останутся только виртуалки) главное, чтоб не глючные, как в конце видео, а то ж люди жмут газ, пока авто едет, это не новость. Надо привыкать, что ли?

С появлением новых евростандартов, масса авто будет играть крайне негативную роль, потому мосты рано или поздно уйдут однозначно. У того же Джимника они уже облегченные.

Но, как факт, конечно, это не одно и то же.

@Львівський, хотя бы мадовую резину, или на худой оллтеррэйн, хотя бы Latitude cross, чтоб на асфальте не шумели сильно. На кинбурне по песку у Костика @smart199, они хорошо себя показали

Или строить УАЗик, луазик, патруль, Террано, лк 80/100...

Лифтани, хотя бы, чтоб дальше за трахтером идти надо было))))

я на латитьюде французком откатал 80000. резина очень мягкая, экономичная(-0,8л),классно по траве едет,пересечёнке. но для асфальта она как раз шумная. это ее единственный минус

 

Link to post
Share on other sites
36 минут назад, сергей Q5 сказал:

я на латитьюде французком откатал 80000. резина очень мягкая, экономичная(-0,8л),классно по траве едет,пересечёнке. но для асфальта она как раз шумная. это ее единственный минус

Та это и понятно, что шумнее обычного, но вряд ли шумнее мадовых)

Хотя вот, шоссейка Нокиан V 102XL просто адово шумные были.

Сейчас tour hp откатали уже 50тыщ. Отличная резина, мягкая, только валкая в 215/65 и тормозит хуже.

Link to post
Share on other sites
6 минут назад, Дима сказал:

Та это и понятно, что шумнее обычного, но вряд ли шумнее мадовых)

 

  Показать содержимое

 

эт точно

Link to post
Share on other sites
2 часа назад, сергей Q5 сказал:

1 виртуальная-это не пониженная. не вводи людей в заблуждение,далеко за трактором ехать

Так я і не сперечаюсь. В мене в батька форестер на мкп з пониженою, пробував не раз. Перша віртуальна - слабоє подобіє)))

————————

Щодо ліфту і резини, не думаю , що варто. Тоді вже краще брати рамник і його прокачувати. 
Х трейл, не для серйозного позашляху, та ще й з варіатором, та ще й відносно новий ( душа болить коли чимось задіваєш)))))

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Так... зліз з гір.

щодо резини - на моєму Бріджі 4 задири, при тому що він накачаний 2.8

щоби їздити по горах треба АТ мінімум, про мішлєн латітюд в цьому контексті взагалі ржачно читати

кліренсу, як правило, вистачає майже всюди. Звіси Т-32 будуть неприйнятні .

Позашляховий тюнінг Т-31 вважаю тупиковою гілкою. Ну можна Педерс підвіску, якусь злу резину... і все. Бо повний привід м’яко кажучи галімий

Link to post
Share on other sites

а разве в ниссанах хоть т30 т31 или 32 есть полный привод))))? вискомуфта и отключение на скорости-это лично я называю недопривод,помогающий передним колёсам. в т31 очень хорошая проходимость для переднеприводного автомобиля ,поэтому подключение задка добавляет ему смелости. но не более того

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
1 час назад, c-cam сказал:

Щодо резини - на моєму Бріджі 4 задири, при тому що він накачаний 2.8

щоби їздити по горах треба АТ мінімум, про мішлєн латітюд в цьому контексті взагалі ржачно читати

Вить, про 2.8 тоже глаза округляются)

Все лучше, чем ничего. Ат лучше шоссейки, рамник сток лучше кросса, подготовленный рамник лучше стокового. Можно ржать долго. Непонятно над чем. Над 2.8 в колесах по горам?

Link to post
Share on other sites
47 минут назад, сергей Q5 сказал:

а разве в ниссанах хоть т30 т31 или 32 есть полный привод))))? вискомуфта и отключение на скорости-это лично я называю недопривод,помогающий передним колёсам. в т31 очень хорошая проходимость для переднеприводного автомобиля ,поэтому подключение задка добавляет ему смелости. но не более того

Это бренд-пиар, х-трейлы (и все одноклассники) это минивэны повышенной проходимости, называемые "кроссоверами".

Подключение задка имеет толк, если оба колеса имею зацеп. Конечно, чето там мозг притормозит буксующее колесо, но то такое. Меня поражают люди, разочаровавшиеся своей покупкой, которые считали, что на кроссачах в стоке можно творить все, что угодно. Каждому свое...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Из "одноклассников" нормальный полный привод есть только у Subaru. Но за это нужно расплачиваться очень дорогим обслуживанием и повышенным расходом.

Link to post
Share on other sites
43 минуты назад, IgorBTh сказал:

Из "одноклассников" нормальный полный привод есть только у Subaru. Но за это нужно расплачиваться очень дорогим обслуживанием и повышенным расходом.

Вне контекста беседы, поимев 5 Субар докладываю, что очень дорогое обслуживание - это бред! Все запчасти доступны, стоят копейки, разборок навалом, тюнинга до усрачки.

Расход - да, сейчас 15 литров газа)

Link to post
Share on other sites

Спуск з Паміру на В Яловець

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 часа назад, c-cam сказал:

 

кліренсу, як правило, вистачає майже всюди. Звіси Т-32 будуть неприйнятні .

 

Де саме вони будуть неприйнятні, щоб я туди не ліз?))

Щодо відео, серйозна дорога  думаю, я би там бампер залишив (((  

—————-

Щодо субару, на мкп 2.0, розхід 15 л по місту, 8.5/ -10 по трасі.  Але це ще правдивий жосткий постійний 50/50. Зараз в них теж вже щось наподобі муфти. Запчастини - я б не сказав що дорожчі суттєво. 
Коли брав хтрейл, найбільше якраз вибирав між форестером і хтр. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.