Sign in to follow this  
Андрій

АКПП

Recommended Posts

Перед заміною ATF у АКПП вирішив здійснити контрольний огляд, знявши захист двигуна виявив сліди мастила в обох місцях входу передніх напівосей в коробку. На скільки розумію підходять до кінця сальники переднього диференціалу. Шановні форумчани, поділіться досвідом їх заміни. Можливо це зробити самостійно в гаражних умовах? Чи потрібно знімати АКПП? Доцільно робити зазміну ATF до відновлення сальників?

Share this post


Link to post
Share on other sites

поменять самому можно левый. справа 4 сальника ( 3 раздатки и 1 коробки ) самому вряд ли получится + нужен специнструмент. коробку снимать не нужно , раздатку нужно. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ок, дякую! Ще таке питання- якщо мастило тікає, куди його доливати? В передній редуктор, чи дифферінціал в окремому корпусі?

Share this post


Link to post
Share on other sites

вы о каком автомобиле говорите ? что такое у X-trail T30 "передній редуктор, чи дифферінціал в окремому корпусі" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Саня Ютуб рулить, але знайшов суперечливу інформацію...

Дехто міняє фільтр АКПП знявши лише піддон, дехто розповідає, що необхідно знімати гідроблок, оскільки один болт кріплення фільтру має гайку на зворотньому боці гідроблок. Щоб обійти трабли з заміною вирішив спитати фахівців або тих хто робив заміну власноруч. Де правда? Можливо замінити фільтр без зняття гідроблок?

Т30 2003 р.в.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мне снимали блок. Больше масла слилось.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 часов назад, Андрій сказал:

@Саня Ютуб рулить, але знайшов суперечливу інформацію...

 

куда рулит Ютуб ? вы о чём ? ) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я про те, що багато "фахівців" викладає відео по порядку заміни мастила... А нам, користувачам, не все зрозуміло і висновки необхідно робити на аналізі отриманої інформації.

Так потрібно знімати гідроблок, чи ні?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Посилання на Вас, Олександр, випадково здійснилося. Сорі!

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 09.07.2019 в 08:09, Андрій сказал:

Я про те, що багато "фахівців" викладає відео по порядку заміни мастила... А нам, користувачам, не все зрозуміло і висновки необхідно робити на аналізі отриманої інформації.

Так потрібно знімати гідроблок, чи ні?

ні. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доброго дня усім. Знов мене спіткала проблема, серйозна, яку поки не знаю як вирішувати.

Десь зо два тижня з'явився  гул. Мені здалося десь трохи праворуч  від центру машини. Ближче до правого переднього. Перед цим був на сто, по швидкому позрізали екрани на вихлопі в районі першого каталізатору. Вони погоріли і греміли. Також заварили намертво лійку ззаду коло вихлопної банки ну і пару кріплень обірваних. Це все в мене після мийки двигуна та активної детонації від того що його трусило бо він двоїв чи троїв. То окрема історія.

Але сьогодні, покатавшись містом зранку до 5 км, я зупинився, потім завівся і поїхав, але дуже повільно. Пізніше зрозумів що немає першої передачі взагалі. З другої дуже повільно розганяється. Далі довго тошнить на 40 км.ч і обертах 2500.

Більше я не експерементував, щоб не добити коробку.

Скажіть, в кого було подібне і де краще робити ремонт акпп, і в що він може мені вилитися.

з того що сам нагуглив, то подібне на злизані шлиці в планетарці.

але в мене і задня ніби їде, і добре але якось по іншому гуде і на холостих сіпатися почала.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Шалом, православные) подскажите мыслю...

Задняя нахолодную врубается со тычком, машина практически в ровном горизонте (+сначала ручник, потом паркинг) - чего ожидать? Вроде, раньше было мягче.

Все остальное работает как часики.

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 минут назад, Дима сказал:

Шалом, православные) подскажите мыслю...

Задняя нахолодную врубается со тычком, машина практически в ровном горизонте (+сначала ручник, потом паркинг) - чего ожидать? Вроде, раньше было мягче.

Все остальное работает как часики.

"На холодную" обороты повышены и ощущается небольшой толчок, что вперёд, что назад. После прогрева, когда обороты упали до холостого хода, его (толчок), почти не ощущаю. У меня так.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, loboris63 сказал:

"На холодную" обороты повышены и ощущается небольшой толчок, что вперёд, что назад. После прогрева, когда обороты упали до холостого хода, его (толчок), почти не ощущаю. У меня так.  

Ну, силу толчка можно сравнить только опытным путем, но, допустим, он усилился, шта эта?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дим, ХЗ. Все ощущения очень субъективны. Теоретически толчок - норма. Это переключается планетарка. У меня так было с салона, так и сейчас.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.