Андрій Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Перед заміною ATF у АКПП вирішив здійснити контрольний огляд, знявши захист двигуна виявив сліди мастила в обох місцях входу передніх напівосей в коробку. На скільки розумію підходять до кінця сальники переднього диференціалу. Шановні форумчани, поділіться досвідом їх заміни. Можливо це зробити самостійно в гаражних умовах? Чи потрібно знімати АКПП? Доцільно робити зазміну ATF до відновлення сальників? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Саня Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 поменять самому можно левый. справа 4 сальника ( 3 раздатки и 1 коробки ) самому вряд ли получится + нужен специнструмент. коробку снимать не нужно , раздатку нужно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Андрій Posted July 4, 2019 Author Share Posted July 4, 2019 Ок, дякую! Ще таке питання- якщо мастило тікає, куди його доливати? В передній редуктор, чи дифферінціал в окремому корпусі? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Саня Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 вы о каком автомобиле говорите ? что такое у X-trail T30 "передній редуктор, чи дифферінціал в окремому корпусі" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Андрій Posted July 8, 2019 Author Share Posted July 8, 2019 @Саня Ютуб рулить, але знайшов суперечливу інформацію... Дехто міняє фільтр АКПП знявши лише піддон, дехто розповідає, що необхідно знімати гідроблок, оскільки один болт кріплення фільтру має гайку на зворотньому боці гідроблок. Щоб обійти трабли з заміною вирішив спитати фахівців або тих хто робив заміну власноруч. Де правда? Можливо замінити фільтр без зняття гідроблок? Т30 2003 р.в. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Дима Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Мне снимали блок. Больше масла слилось. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Саня Posted July 9, 2019 Share Posted July 9, 2019 9 часов назад, Андрій сказал: @Саня Ютуб рулить, але знайшов суперечливу інформацію... куда рулит Ютуб ? вы о чём ? ) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Андрій Posted July 9, 2019 Author Share Posted July 9, 2019 Я про те, що багато "фахівців" викладає відео по порядку заміни мастила... А нам, користувачам, не все зрозуміло і висновки необхідно робити на аналізі отриманої інформації. Так потрібно знімати гідроблок, чи ні? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Андрій Posted July 9, 2019 Author Share Posted July 9, 2019 Посилання на Вас, Олександр, випадково здійснилося. Сорі! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Саня Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 В 09.07.2019 в 08:09, Андрій сказал: Я про те, що багато "фахівців" викладає відео по порядку заміни мастила... А нам, користувачам, не все зрозуміло і висновки необхідно робити на аналізі отриманої інформації. Так потрібно знімати гідроблок, чи ні? ні. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
well-wisher Posted December 1, 2019 Share Posted December 1, 2019 Доброго дня усім. Знов мене спіткала проблема, серйозна, яку поки не знаю як вирішувати. Десь зо два тижня з'явився гул. Мені здалося десь трохи праворуч від центру машини. Ближче до правого переднього. Перед цим був на сто, по швидкому позрізали екрани на вихлопі в районі першого каталізатору. Вони погоріли і греміли. Також заварили намертво лійку ззаду коло вихлопної банки ну і пару кріплень обірваних. Це все в мене після мийки двигуна та активної детонації від того що його трусило бо він двоїв чи троїв. То окрема історія. Але сьогодні, покатавшись містом зранку до 5 км, я зупинився, потім завівся і поїхав, але дуже повільно. Пізніше зрозумів що немає першої передачі взагалі. З другої дуже повільно розганяється. Далі довго тошнить на 40 км.ч і обертах 2500. Більше я не експерементував, щоб не добити коробку. Скажіть, в кого було подібне і де краще робити ремонт акпп, і в що він може мені вилитися. з того що сам нагуглив, то подібне на злизані шлиці в планетарці. але в мене і задня ніби їде, і добре але якось по іншому гуде і на холостих сіпатися почала. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Дима Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 Шалом, православные) подскажите мыслю... Задняя нахолодную врубается со тычком, машина практически в ровном горизонте (+сначала ручник, потом паркинг) - чего ожидать? Вроде, раньше было мягче. Все остальное работает как часики. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loboris63 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 49 минут назад, Дима сказал: Шалом, православные) подскажите мыслю... Задняя нахолодную врубается со тычком, машина практически в ровном горизонте (+сначала ручник, потом паркинг) - чего ожидать? Вроде, раньше было мягче. Все остальное работает как часики. "На холодную" обороты повышены и ощущается небольшой толчок, что вперёд, что назад. После прогрева, когда обороты упали до холостого хода, его (толчок), почти не ощущаю. У меня так. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Дима Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 4 минуты назад, loboris63 сказал: "На холодную" обороты повышены и ощущается небольшой толчок, что вперёд, что назад. После прогрева, когда обороты упали до холостого хода, его (толчок), почти не ощущаю. У меня так. Ну, силу толчка можно сравнить только опытным путем, но, допустим, он усилился, шта эта? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loboris63 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 Дим, ХЗ. Все ощущения очень субъективны. Теоретически толчок - норма. Это переключается планетарка. У меня так было с салона, так и сейчас. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.