Sign in to follow this  
Cyclon007

Постоянно горит зеленая индикация AWD.

Recommended Posts

Постоянно горит зеленая индикация AWD. Подскажите это так должно или у меня неисправность. Америкос.

Share this post


Link to post
Share on other sites

если селектор переключен в 4WD, то ЗЕЛЕНАЯ - все нормально

в 2WD индикация исчезает

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 27.09.2019 в 11:35, Анатолій Перик сказал:

Все добре -

Спасибо за видео.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Розтолкуйте мені, якщо горить то це норма? Наскільки я зрозумів, що повний привід включений постійно і задній міст підключається автоматично. Примусово можна підключати кнопкою АВД Лок. Правильно?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 часа назад, Изя Нарон сказал:

Розтолкуйте мені, якщо горить то це норма? Наскільки я зрозумів, що повний привід включений постійно і задній міст підключається автоматично. Примусово можна підключати кнопкою АВД Лок. Правильно?

Так. LOCK відключиться сам після досягнення швидкості 30-40 км\год.

І взагалі, якщо на панелі горить щось зеленим кольором, то це норма, а якщо помаранчевим, то використання цієї опції обмежено, а якщо червоним, то рух взагалі заборонено. Все просто, як у світлофорі. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, loboris63 said:

Так. LOCK відключиться сам після досягнення швидкості 30-40 км\год.

І взагалі, якщо на панелі горить щось зеленим кольором, то це норма, а якщо помаранчевим, то використання цієї опції обмежено, а якщо червоним, то рух взагалі заборонено. Все просто, як у світлофорі. 

Дякую, так і думав!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 07.12.2019 в 21:00, Изя Нарон сказал:

Розтолкуйте мені, якщо горить то це норма? Наскільки я зрозумів, що повний привід включений постійно і задній міст підключається автоматично. Примусово можна підключати кнопкою АВД Лок. Правильно?

В режимі 2wd на передні колеса йде 100% навантаження. Але при спрацюванні абс чи есп система включить автоматично 50% перед + 50% зад . Правда на це піде декілька секунд поки активація відбудеться. 

В режимі 4wd на передні 75% на задні 25% (фактично напруга на муфту йде постійна). І коли спрацює абс/есп система відразу дать 50% на 50%.  Фактично це майже той же режим 2вд . Тобто у ікса насправді немає чистого переднього або чистого повного приводу. 

     Lock . В данному режимі 50 на 50 фіксовано і постійно не чекаючи поки АБС/ЕСП щось видадуть. Тобто за рахунок напруги створюється щось типу міжосевого диференціала.  + до цього система контролює обертання коліс на "одній осі", що не відбувається в попередньому режимі.  Не треба цю всю тему плутати с повноцінними позашляховими блокуваннями але працює і виїзжає воно досить непогано. 

І як казав Борис -так. Лок виключиться при наборі шв десь до 30км/год  

Share this post


Link to post
Share on other sites
В 07.12.2019 в 21:00, Изя Нарон сказал:

Розтолкуйте мені, якщо горить то це норма? Наскільки я зрозумів, що повний привід включений постійно і задній міст підключається автоматично. Примусово можна підключати кнопкою АВД Лок. Правильно?

у меня рог 15 года, по умолчанию в движении на табло вообще ничего не горит (если еще и пристегнут). полный привод естественно работатет)))

если у вас рестайл - то может там чуть по другому уже.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.