Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

Повна чи часткова заміна масла у варіаторі


Recommended Posts

Усім привіт!

Прошу поради, оскільки не знайшов подібної теми на форумі.

Зараз чуть більше 70 тис. км. Хочу замінити масло у варіаторі із заміною фільтрів, оскільки попередній власник на 60 тис. км міняв масло, а от чи міняв фільтра я не знаю.

Питання як краще міняти масло - злив масло через отвір, зняв піддон варіатора, поміняв фільтра, поставив піддон і залив нове масло

чи так як радить ОД з промивками і повне витіснення старого новим маслом?

Link to post
Share on other sites
2 часа назад, Vetal79 сказал:

 

Дякую!

Але питання в іншому - яку краще робити заміну масла у варіаторі повну чи часткову?

Існує думка, що для автомобілів з більш-менш великим пробігом краще робити часткову заміну - тобто злив біля 4 л, поміняв фільтра і залив 4 л нового масла.

Link to post
Share on other sites
26 минут назад, Ігорчик сказал:

Дякую!

Але питання в іншому - яку краще робити заміну масла у варіаторі повну чи часткову?

Існує думка, що для автомобілів з більш-менш великим пробігом краще робити часткову заміну - тобто злив біля 4 л, поміняв фільтра і залив 4 л нового масла.

 Без злива масла з гідротрансформатора ні про яку "повну заміну" мови бути не може, але це вже інша історія, пов*язана з повним розбиранням варіатора при серйозному ремонті. Воно Вам треба?

Link to post
Share on other sites
7 минут назад, loboris63 сказал:

 Без злива масла з гідротрансформатора ні про яку "повну заміну" мови бути не може, але це вже інша історія, пов*язана з повним розбиранням варіатора при серйозному ремонті. Воно Вам треба?

Тобто злити через отвір (там буде біля 4 л), поміняти два фільтра і все?

п.с. До речі, в ОД заміна масла у варіаторі - 12000 грн. запчастини і 1800 робота. :1f62e:

Link to post
Share on other sites
1 час назад, Ігорчик сказал:

Тобто злити через отвір (там буде біля 4 л), поміняти два фільтра і все?

п.с. До речі, в ОД заміна масла у варіаторі - 12000 грн. запчастини і 1800 робота. :1f62e:

Та можно нормально сменить. Да, без учёта масла в "бублике", но сняв крышку и гидроблок, можно поменять порядочный объем.

Потому я и бью на более частую смену.

ТЕМ БОЛЕЕ в этих мопедных коробках

Link to post
Share on other sites

Привіт усім!

Масло і фільтра замінив. Все було чисте, можна було не міняти, але для впевненості замінив.

Виникли питання тільки із визначенням рівня масла. Все зробив згідно інструкції - прогрів до 40 градусів варіатор, поганяв КПП по різних режимах, відкрутив  контрольну пробку, а звідси тече струя масла і не перестає текти, так і все може витекти. 

Питання - як все таки правильно перевірити рівень? Вибачте, якою має бути струйка масла? На ютубе показано, що вона має бути тоненькою біля 2 мм в діаметрі, в мене ж з варіатора вона міліметрів 5 і ніяк не можу добитися тоненької. 

І ще. Прокладку піддона поставив без герметика. Чи все таки потрібно було дати трохи герметика?

Дякую.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.