Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

Жалюзі радіатора

Recommended Posts

Усім привіт. Нещодавно став власником Nissan rogue 2019р, був розбитий перед, відновив, єдине що не поставив жалюзі радіатора, але моторчик до нього встановив і підключив, відразу зникла помилка на щитку. Але іноді вона зявляється помилка P159F і P059F, стираю їх ELM, і деякий час немає, але періодично виникає. Підкажіть, якщо хто стикався: від чого вона залежить, якщо електрична частина вся присутня, маю на увазі моторчик? Чи може це залежить від навантаження, а враховуючи що самі жалюзі відсутні, то і якось зчитує що немає навантаження і видає помилку? І чи вплине на щось негативно, що немає жалюзів?

Я не врач, но посмотреть могу(с).  Да отключите вы этот моторчик, во всяком случае, до установки жалюзей... Где-то слышал, что жалюзи на Рогах устанавливаются для улучшения аэродинамики, только и всего. Но правда ли это, утверждать не буду....))

А ви з Києва?

Коли без моторчика, то постійно чек горить. Як тільки моторчик встановив, чек пропав, але іноді, навіть не розумію факторів, може засвітитись, ELM витер, і може з'явитися через 3 км, а можу проїхати 300км і не з'являється. По факту ніби на на що не впливає, але муляє око іноді)

• 6 months later...

Добрый вечер всем любителям Nissan Rogue , вот такая проблемка у меня , есть жалюзи радиатора и есть фишка от жалюзей , и в авто торчит 3 провода , может кто знает куда какой подходит у фишку ( если можно фото с проводами ) , буду очень благодарен 

• 4 months later...

Доброго дня
Хочу знову підняти цю тему
Чи вдалося виправити помилки P159F і P059F? 

Привіт. Я не виправив помилки. Жалюзів немає, але моторчик стоїть, в холодну пору не турбує, а в теплу періодично загорається, але ні на що не впливає, окрім як мозолить око. На СТО чув, що є хтось в Харкові, що продає обманки, якП підключається замість моторчика, і все. Можливо хто знає, і має контакт, бо поки що знайти не можу?