Sign in to follow this  
Ігорчик

Спуск з гори на варіаторі

Recommended Posts

Доброго вечора усім!

Є Rogue 2016 р. на варіаторі з пониженою передачею L, без псевдоручного переключення передач, є опція "спуск з гори".

Таке питання - як правильно з'їхати з гори?

Понижена передача L не допомагає - авто розганяється з гори, що вона понижає хз. Опція "спуск з гори" дозволяє їхати дууууже повільно - десь до 5 км/год., у випадку, якщо гірка не дуже крута, але довга, то це не є зручно. Реально їдеш постійно на гальмах - це не добре, оскільки спукс затяжний і можна перегріти гальма. Які ще є розумні варіанти?

Прошу поділитися досвідом.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 часа назад, Ігорчик сказал:

Доброго вечора усім!

Є Rogue 2016 р. на варіаторі з пониженою передачею L, без псевдоручного переключення передач, є опція "спуск з гори".

Таке питання - як правильно з'їхати з гори?

Понижена передача L не допомагає - авто розганяється з гори, що вона понижає хз. Опція "спуск з гори" дозволяє їхати дууууже повільно - десь до 5 км/год., у випадку, якщо гірка не дуже крута, але довга, то це не є зручно. Реально їдеш постійно на гальмах - це не добре, оскільки спукс затяжний і можна перегріти гальма. Які ще є розумні варіанти?

Прошу поділитися досвідом.

Справа у тому, що "понижена" це не така вже й "понижена", як на справжніх позашляховиках. Режим LOW просто блокує переключення коробки вгору на вищі передачі крім першої, а позаяк варіатор - це безступенева трансмісія, то де у нього закінчується перша передача знає тільки він сам. А "спуск з гори", дійсно, використовує тільки гальма і нема на то ради. Не ставте перед кросовером важких завдань і не буде розчарувань.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 часов назад, loboris63 сказал:

 А "спуск з гори", дійсно, використовує тільки гальма і нема на то ради. 

Це точні відомості? Для всіх двигунів і трансмісій?

Якщо спрацьовує  ЕСП і "душить" двигун, то чому таке не можливе при "спуску з гори"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 минуту назад, c-cam сказал:

Це точні відомості? Для всіх двигунів і трансмісій?

Якщо спрацьовує  ЕСП і "душить" двигун, то чому таке не можливе при "спуску з гори"?

ЕSP (Electronic Stability Program) це спільна робота датчиків ABS (вони передають дані про швидкість обертання всіх коліс), положення керма і сил, діючих на авто навколо вертикальної вісі. Може вона і приймає участь у "спуску з гори", але їі головна задача запобігти заносу чи сносу авто на трасі. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Користуюся ручним режимом при затяжних спусках( включаю першу чи другу віртуальну). На бездоріжжі користуюсь «спуск з гори», цілком влаштовує швидкість. Взагалом комбінацій допомога при спуску і віртуальних передач мені вистачає. 
Щодо « допомога при спуску», думаю двигун задіяний. Оскільки працює тільки в режимі лок.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 часа назад, Львівський сказал:

Користуюся ручним режимом при затяжних спусках( включаю першу чи другу віртуальну). На бездоріжжі користуюсь «спуск з гори», цілком влаштовує швидкість. Взагалом комбінацій допомога при спуску і віртуальних передач мені вистачає. 
Щодо « допомога при спуску», думаю двигун задіяний. Оскільки працює тільки в режимі лок.  

В мене Rogue 2016 р.в. - там немає ручного перемикання передач. Опція "спуск з гори" дуже хороша, але там швидкість до 5 км/год і для для гірок протяжністю кілька сот метрів це не зручно.

Ще є така думка - є опція гальмування двигуном. Не впевнений, але в мене вона здається відключена. Якщо її включити, то при відпусканні педалі газу, буде відбуватися гальмування двигуном. Але наскільки така річ буде безпечна для варіатора, адже тоді колеса через ремінь варіатора будуть гальмуватися двигуном?

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 часов назад, loboris63 сказал:

Не ставте перед кросовером важких завдань і не буде розчарувань.

 

Та ні - це не є якесь бездоріжжя, це просто затяжна гірочка  метрів 300. Я туди на лачетті елементарно заїжджав.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 минуты назад, Ігорчик сказал:

В мене Rogue 2016 р.в. - там немає ручного перемикання передач. Опція "спуск з гори" дуже хороша, але там швидкість до 5 км/год і для для гірок протяжністю кілька сот метрів це не зручно.

Ще є така думка - є опція гальмування двигуном. Не впевнений, але в мене вона здається відключена. Якщо її включити, то при відпусканні педалі газу, буде відбуватися гальмування двигуном. Але наскільки така річ буде безпечна для варіатора, адже тоді колеса через ремінь варіатора будуть гальмуватися двигуном?

Режим автоматичного гальмування двигуном, якраз до одного місця))).  Не варто за неї взагалі паритися. Малопомічна. Ось ручний режим при спусках дійсно виручає, хоча зловживати не варто, бо варіатор це не автомат чи мкп. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 минут назад, Ігорчик сказал:

В мене Rogue 2016 р.в. - там немає ручного перемикання передач. Опція "спуск з гори" дуже хороша, але там швидкість до 5 км/год і для для гірок протяжністю кілька сот метрів це не зручно.

Ще є така думка - є опція гальмування двигуном. Не впевнений, але в мене вона здається відключена. Якщо її включити, то при відпусканні педалі газу, буде відбуватися гальмування двигуном. Але наскільки така річ буде безпечна для варіатора, адже тоді колеса через ремінь варіатора будуть гальмуватися двигуном?

Я думаю, що гальмування двигуном не може бути опцією, яку вмикають і вимикають. Це якби можна було б ввімкнути\вимкнути "гальмування гальмами" чи "рух за допомогою двигуна")))))) По суті гальмування відбувається не двигуном, а коробкою. Як на механіці, на першій передачі: двигун реве а авто швидше 20-30 км не розганяється. Так само і на гідроавтоматах відбувається. З цього висновок, що навантаження іде більше на коробку ніж на двигун, а варіатор річ ніжна і дешевше поміняти гальмівні колодки і диски аніж ремонтувати його величність.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, loboris63 сказал:

Я думаю, що гальмування двигуном не може бути опцією, яку вмикають і вимикають. Це якби можна було б ввімкнути\вимкнути "гальмування гальмами" чи "рух за допомогою двигуна")))))) По суті гальмування відбувається не двигуном, а коробкою. Як на механіці, на першій передачі: двигун реве а авто швидше 20-30 км не розганяється. Так само і на гідроавтоматах відбувається. З цього висновок, що навантаження іде більше на коробку ніж на двигун, а варіатор річ ніжна і дешевше поміняти гальмівні колодки і диски аніж ремонтувати його величність.

Є така  опція гальмування двигуном - навіть налаштовується кнопками на рулі - це 100%.

Це щось типу аналог зчеплення на механіці - я так думаю.

Я все таки надіюсь, що в Rogue є ручний режим, просто я не знаю як - це б вирішило питання.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Ігорчик сказал:

Є така  опція гальмування двигуном - навіть налаштовується кнопками на рулі - це 100%.

Це щось типу аналог зчеплення на механіці - я так думаю.

Я все таки надіюсь, що в Rogue є ручний режим, просто я не знаю як - це б вирішило питання.

Нічим вона не налаштовується. В інструкції це називається « інтелектуальне гальмування двигуном» , в меню бк є опція вкл і викл))) . Ось і все регулювання. Хочете, підїдьте до мене, я покажу як це працює. ))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Будьмо уважні! Читаймо методичку. тут для Т-31

 

СИСТЕМА КОНТРОЛЯ ДВИЖЕНИЯ НА СПУСКЕ (для некоторых вариантов исполнения автомобиля)

ШЛ ОПАСНОСТЬ • Никогда не полагайтесь исключительно на систему контроля при движении на спуск, если вы двигаетесь по крутому спуску. Будьте осторожны и внимательны при пользовании системой контроля при движении на спуск и при необходимости снижайте скорость автомобиля, нажимая на педаль рабочего тормоза. Будьте особенно внимательны при движении по обледеневшим, грязным и исключительно крутым спускам. Несоблюдение мер предосторожности может привести к потере контроля над автомобилем и, вследствие этого, к тяжелым травмам и даже к смерти.

• Система помощи при движении на спуск (HDC) не может обеспечить эффективный контроль над скоростью автомобиля при всех дорожных условиях и при всех условиях загрузки автомобиля. Будьте постоянно готовы к нажатию на педаль тормоза для снижения скорости движения автомобиля. Несоблюдение этого правила может привести к дорожнотранспортному происшествию и, вследствие этого, к тяжелым травмам и даже к смерти.

ВНИМАНИЕ Непрерывная работа системы HDC в течение продолжительного времени может привести к перегреву исполнительных механизмов системы динамической стабилизации. Это может стать причиной временного отключения системы HDC. о чем будет свидетельствовать мигание индикатора включения системы HDC. Если после мигания индикатор не включается, то не пользуйтесь этой системой. Принцип действия системы HDC заключается в плавном регулировании тормозных сил. Она автоматически управляет скоростью автомобиля на крутых и скользких спусках, избавляя водителя от необходимости воздействия на педаль тормоза или акселератора. Система HDC поддерживает скоростной режим в диапазоне менее 25 км/ч на крутых спусках, которые невозможно безопасно преодолеть, используя только торможение двигателем с включенным полным приводом.

КНОПКА ВКЛЮЧЕНИЯ СИСТЕМЫ КОНТРОЛЯ ДВИЖЕНИЯ НА СПУСКЕ Если при движении на крутом спуске требуется дополнительное тормозное усилие, то включите систему HDC, нажав требуемый выключатель. Об активации системы HDC свидельствует включение соответствующего индикатора. См. «Индикатор включения системы управляемого спуска (HDC) (для некоторых вариантов исполнения автомобиля)» в главе «2. Приборы и органы управления». Стоп-сигналы также будут включаться, когда система контроля движения на спуске будет воздействовать на тормозные механизмы для изменения скорости движения. Включение системы автоматического управления: • Переведите коробку передач в положение, соответствующее движению вперед (на автомобиле с МКП необходимо включать ТОЛЬКО первую передачу) или задним ходом. • Установите режим LOCK системы полного привода при скорости меньше 25 км/ч. • Нажмите выключатель системы HDC, для того чтобы активировать систему. Если во время функционирования системы HDC будет нажата педаль акселератора или педаль тормоза, система временно прекратит работу. Как только педаль акселератора или педаль тормоза будет отпущена, система HDC вновь начнет функционировать, если выполнены необходимые условия. Индикатор системы HDC начнет мигать, если: - Выключатель включен, но не выполнены все необходимые условия для работы системы. - Система по какой-либо причине отключилась. Для автомобилей, оснащенных механической коробкой передач: если температура охлаждающей жидкости ниже нормы, то система HDC может отключиться. В этом случае ее индикатор замигает. Возможно повторное включение системы HDC после достижения рабочей температуры охлаждающей жидкости. При превышении скорости в 40 км/ч режим работы системы полного привода сменится с «LOCK» на «AUTO». Для того чтобы активировать систему HDC, включите режим «LOCK» повторно, как только скорость автомобиля станет меньше 25 км/ч. Для отключения системы HDC нажмите выключатель в положение «OFF».

Короче, тема не розкрита. Що таке "в плавном регулировании тормозных сил" - можемо домислювати самі. 

Треба писати тєлєгу на НМУ - хай розтлумачать

упд. Але логічно припустити, що гальмування двигуном таки відбувається для автомобілів з МКП - система не врубається на холодну. Інакше ніяк температуру ОР до гальмування не притягнути за вуха.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Якось я юзав цю систему на 31-му. Хрустіла тоді АБС, як з кулемета. От тільки не пам*ятаю був там варік чи ручка, давно було. Ну а до чого там температура ОР на МКП, взагалі не зрозуміло. Значить на АКПП холодній спускайся скільки влізе, а на МКП - зась?))))) Може якийся хитрий датчик щось там відслідковує. ХЗ 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 часа назад, Львівський сказал:

Нічим вона не налаштовується. В інструкції це називається « інтелектуальне гальмування двигуном» , в меню бк є опція вкл і викл))) . Ось і все регулювання. Хочете, підїдьте до мене, я покажу як це працює. ))

Я саме це мав на увазі.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.