Ігорчик 12 Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Усім вітання! Авто Nissan Rogue 2016 р.в. В бортовому комп'ютері була іконка, яка показувала розподіл моменту у відсотках між передньою і задньою осями. Зараз спеціально її шукав - ніяк не можу знайти. Хто знає де шукати, підкажіть. Дякую. Quote Link to post Share on other sites
Bavaria 7 Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 Зайди в меню, там есть раздел что отображать, а что скрыть. Поставь галочку 1 Quote Link to post Share on other sites
Львівський 98 Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 В х трейл ця опція постійна. Не можна вимкнути. Просто коавіатурою зліва на рулі міняєш, зображення на бк. В підменю не тре заходити. Там розхід пального, електрон спідометр, індикація як працюють системи безпеки, власне 4&4, ще щось там. 1 Quote Link to post Share on other sites
energetic 56 Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 27 минут назад, Львівський сказал: В х трейл ця опція постійна. Не можна вимкнути. Просто коавіатурою зліва на рулі міняєш, зображення на бк. В підменю не тре заходити. Там розхід пального, електрон спідометр, індикація як працюють системи безпеки, власне 4&4, ще щось там. ненене или я не так понял :) там все можно убрать или добавить. Заходишь в меню Навтройки -> Дисплей, потом не помню, но ясно из названия и можешь увидеть вообще все, что он умеет показывать и там ставишь или убираешь галочки. вот, не поленился выйти и видео снять. може нерезко, но второй раз не пойду! :) https://photos.app.goo.gl/vfEcjpbMxgVST7HB6 1 Quote Link to post Share on other sites
Львівський 98 Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 Точно, я щось забув. Давно, щось нічого не міняв в БК. Ще як на початку налаштував під себе в 2018)))). 1 Quote Link to post Share on other sites
Ігорчик 12 Posted October 10, 2020 Author Share Posted October 10, 2020 1 час назад, energetic сказал: ненене или я не так понял :) там все можно убрать или добавить. Заходишь в меню Навтройки -> Дисплей, потом не помню, но ясно из названия и можешь увидеть вообще все, что он умеет показывать и там ставишь или убираешь галочки. вот, не поленился выйти и видео снять. може нерезко, но второй раз не пойду! :) https://photos.app.goo.gl/vfEcjpbMxgVST7HB6 О-о-о-о! Саме це! Дякую!!! Тепер буду сподіватися, що в Rogue все так само як і в X-Trail. Quote Link to post Share on other sites
energetic 56 Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 38 минут назад, Ігорчик сказал: Саме це! хи-хи... там есть еще штучка, которая показывает, как срабатывает система... в общем, которая колебания на волнах асфальта гасит... в общем, не увлекайтесь, а то будете постоянно на этот экран пялится :) Quote Link to post Share on other sites
Львівський 98 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 13 часа назад, energetic сказал: хи-хи... там есть еще штучка, которая показывает, как срабатывает система... в общем, которая колебания на волнах асфальта гасит... в общем, не увлекайтесь, а то будете постоянно на этот экран пялится :) Воно ще показує як в поворот входиш, що підкориговує траекторвю ітд)))Взагалом основна мета цієї графіки, щоб ти проникся відчуттям того, яку круту і наворочену машину взяв)))) В мене в друга на ку7, чуть комплекс неповноцінності не виник. Що в його машині за 140 нічого такого немає. Ще дуже переживав, що в нього немає управління приводом, чи проїде він на бездоріжжі. Хоча на тих відео, що я викладав, він пройшов краще. В основному, за рахунок кліренсу. В нього пневма, підняв на 27 і усьо....Хоча ломається в нього вона нехіло, добре що на гарантії ПС, зараз злобний Діма, видалить непрофільний текст)))) Quote Link to post Share on other sites
loboris63 441 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 Добре, хоч такої графіки нема 1 1 Quote Link to post Share on other sites
сергей Q5 12 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 1 час назад, Львівський сказал: Воно ще показує як в поворот входиш, що підкориговує траекторвю ітд)))Взагалом основна мета цієї графіки, щоб ти проникся відчуттям того, яку круту і наворочену машину взяв)))) В мене в друга на ку7, чуть комплекс неповноцінності не виник. Що в його машині за 140 нічого такого немає. Ще дуже переживав, що в нього немає управління приводом, чи проїде він на бездоріжжі. Хоча на тих відео, що я викладав, він пройшов краще. В основному, за рахунок кліренсу. В нього пневма, підняв на 27 і усьо....Хоча ломається в нього вона нехіло, добре що на гарантії ПС, зараз злобний Діма, видалить непрофільний текст)))) у тебя друг наверно в компьютеры не наигрался,вот и комплексует) у q7 настоящий постоянный полный привод,а не нарисованный на дисплее,и когда он лезет в грязь,то ехать туда же за ним,нам комплексовать надо. Quote Link to post Share on other sites
loboris63 441 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 @energetic, это всего лишь замкнутый по кругу видеоролик, который выглядит пугающе реалистично. Чтобы записать его, дизайнеру Маартену Баасу пришлось действительно сделать видео с полным циклом хода часовой и минутной стрелок по циферблату. Quote Link to post Share on other sites
Дима 292 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 Шо? Хто здесь? Полный привод у трейла?)) Ну, да, ну, да))) и снится нам не рокот космодрома...))) Ой, имейте телефон тракториста и пузырь в заначке) Quote Link to post Share on other sites
сергей Q5 12 Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 16 часов назад, Дима сказал: Шо? Хто здесь? Полный привод у трейла?)) Ну, да, ну, да))) и снится нам не рокот космодрома...))) Ой, имейте телефон тракториста и пузырь в заначке) ну хоть здравые слова увидел) Quote Link to post Share on other sites
Ігорчик 12 Posted October 12, 2020 Author Share Posted October 12, 2020 16 часов назад, Дима сказал: Шо? Хто здесь? Полный привод у трейла?)) Ну, да, ну, да))) и снится нам не рокот космодрома...))) Ой, имейте телефон тракториста и пузырь в заначке) Я розумію ваш гумор - це не машина для бездоріжжя, але для легкої гірки з льодом, мокрої трави і т.п., тобто випадків, де монопривідним авто буде дуже важко, цей псевдоповний привід дає гарний ефект. А хто хоче на ньому покоряти ліса-болота, тоді так - "имейте телефон тракториста и пузырь в заначке)" і відкладайте на ремонт варіатора. Quote Link to post Share on other sites
сергей Q5 12 Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 52 минуты назад, Ігорчик сказал: Я розумію ваш гумор - це не машина для бездоріжжя, але для легкої гірки з льодом, мокрої трави і т.п., тобто випадків, де монопривідним авто буде дуже важко, цей псевдоповний привід дає гарний ефект. А хто хоче на ньому покоряти ліса-болота, тоді так - "имейте телефон тракториста и пузырь в заначке)" і відкладайте на ремонт варіатора. на т30 и т31 в грязи многие лезут и получается. но многие не догадываются что там больше не полный привод,а совокупность идей в именно этом авто удачно сошлись: нагрузка на ось,связка коробка-мотор, колёса и т.д. я отьездил 100000 на колеосе(тот же т31) на механике 2.5 мотор. так в нём была кнопочка 2 вд, авто ,и блокировка 50 на 50 передней и задней оси до 40 км. так вот 99% проездил на 2wd. штурмуя грязи, поля не паханые,снег в 20-25см. Поэтому наши "полноприводные" авто это просто очень проходимые переднеприводные автомобили с приятным помощником иногда задних колёс. не более того 1 Quote Link to post Share on other sites
loboris63 441 Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 6 минут назад, сергей Q5 сказал: на т30 и т31 в грязи многие лезут и получается. но многие не догадываются что там больше не полный привод,а совокупность идей в именно этом авто удачно сошлись: нагрузка на ось,связка коробка-мотор, колёса и т.д. я отьездил 100000 на колеосе(тот же т31) на механике 2.5 мотор. так в нём была кнопочка 2 вд, авто ,и блокировка 50 на 50 передней и задней оси до 40 км. так вот 99% проездил на 2wd. штурмуя грязи, поля не паханые,снег в 20-25см. Поэтому наши "полноприводные" авто это просто очень проходимые переднеприводные автомобили с приятным помощником иногда задних колёс. не более того Да, + увеличенный клиренс и короткие свесы (углы рампы и съезда\выезда) 1 Quote Link to post Share on other sites
сергей Q5 12 Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 9 минут назад, loboris63 сказал: Да, + увеличенный клиренс и короткие свесы (углы рампы и съезда\выезда) ну да. я же и писал и т.д) Quote Link to post Share on other sites
Львівський 98 Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 цікавий тест. Аутсайдера я передбачив, а ось 1-е місце здивувало Quote Link to post Share on other sites
Дима 292 Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 6 часов назад, Львівський сказал: цікавий тест. Аутсайдера я передбачив, а ось 1-е місце здивувало Аутсайдер Мазда, а первым должен быть Тигуан. Quote Link to post Share on other sites
Дима 292 Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 9 часов назад, Ігорчик сказал: Я розумію ваш гумор - це не машина для бездоріжжя, але для легкої гірки з льодом, мокрої трави і т.п., тобто випадків, де монопривідним авто буде дуже важко, цей псевдоповний привід дає гарний ефект. А хто хоче на ньому покоряти ліса-болота, тоді так - "имейте телефон тракториста и пузырь в заначке)" і відкладайте на ремонт варіатора. Та не совсем юмор. Я адекватно расцениваю ПП трейлов. В принципе, при условиях, что 2 колеса одной оси имеют стабильный зацеп, он проедет. Должен. А вот в реалиях с кучей переменных, пусть и с электронными помощниками, свободный диф мешает. А если ещё и есп низя отключить... Потому, господа, х-трейл это МИНИВЭН повышенной проходимости. А внедорожником и джипом их прозвали маркетологи для роста продаж. Допустим, я расхожусь с машиной и одним бортом залажу в снег со льдом под. Выезжать - а хренушки. Пажалста - по колесу с каждой оси не имеют зацепа, и все ... Ни в раскачку, ни буксами... Шиповка, мб, и помогла бы, но в Одессе шипы ... Кинул ковер, и выехал. Почти уверен, что мокрую траву он тоже не поедет вгору. Так. Все. Есть соответствующая тема. А то щяс за масло начну)) Quote Link to post Share on other sites
Львівський 98 Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 15 часов назад, Дима сказал: Аутсайдер Мазда, а первым должен быть Тигуан. Ну как сказать. ))). Тігуан з турбованим двигуном їде лише коли розкрутити мотор, в результаті він вилітає як корок з шампанського, залишаючи частини машини по дорозі. Якщо це рівна дорога і болото то це спрацює. А коли треба в натяг в болоті з перепадами висот і каменюками, то тут х трейл в виграші. Не хотів би я мати такий принцип пп в горах. Quote Link to post Share on other sites
сергей Q5 12 Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 2 часа назад, Львівський сказал: Ну как сказать. ))). Тігуан з турбованим двигуном їде лише коли розкрутити мотор, в результаті він вилітає як корок з шампанського, залишаючи частини машини по дорозі. Якщо це рівна дорога і болото то це спрацює. А коли треба в натяг в болоті з перепадами висот і каменюками, то тут х трейл в виграші. Не хотів би я мати такий принцип пп в горах. мотор который стоит на тигуане реально начинает дуть на 1500-1600 об . у нас на каких оборотах такой крутящий????? проблема тигуана больше в роботе,а внатяг на бездорожье на маленьких скоростях лучше справляется гидро или вариатор,но для вариатора буксование приблизит ремонт Quote Link to post Share on other sites
Львівський 98 Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 51 минуту назад, сергей Q5 сказал: мотор который стоит на тигуане реально начинает дуть на 1500-1600 об . у нас на каких оборотах такой крутящий????? проблема тигуана больше в роботе,а внатяг на бездорожье на маленьких скоростях лучше справляется гидро или вариатор,но для вариатора буксование приблизит ремонт Ну так , про те й мова. Тігуан в зв‘язці турбодвигун і дсг, зразу рве. В натяг не вийде. А хтрей йде, правда при цьому гроблячи варіатор. Але це вже окрема тема. Quote Link to post Share on other sites
сергей Q5 12 Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 1 час назад, Львівський сказал: Ну так , про те й мова. Тігуан в зв‘язці турбодвигун і дсг, зразу рве. В натяг не вийде. А хтрей йде, правда при цьому гроблячи варіатор. Але це вже окрема тема. повторюсь. проблема не в турбодвигателе,а в коробке. стоял бы автомат ,то залетел бы как отче наш. но политика экономии топлива и выигрыш пару секунд на разгоне не позволяет вагу ставить нормальные автоматы на эти моторы. Quote Link to post Share on other sites
Ігорчик 12 Posted October 16, 2020 Author Share Posted October 16, 2020 В 10.10.2020 в 21:27, energetic сказал: ненене или я не так понял :) там все можно убрать или добавить. Заходишь в меню Навтройки -> Дисплей, потом не помню, но ясно из названия и можешь увидеть вообще все, что он умеет показывать и там ставишь или убираешь галочки. вот, не поленился выйти и видео снять. може нерезко, но второй раз не пойду! :) https://photos.app.goo.gl/vfEcjpbMxgVST7HB6 Передивився у себе - на жаль, цей пункт "Дисплей" відсутній. Хоча раніше був. Чому пропав - невідомо. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.