Дмитрий Роуг Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 Всем привет. Хочу уточнить у владельцев серии SL AWD когда мы заводим машину и едем. У нас работает полный привод или он будет работать только когда включить кнопку AWD LOCK . Или для чего она вообще нужна. Как этой опцией правильно пользоваться. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Львівський Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 Думаю, що в рога що в хтрейл в даному випадку однаковий принцип. Повний привід працює в режимі авто. Лок можна включати тільки на бездоріжжі, інакше добєте свою і не так не першої свіжості муфту. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Дмитрий Роуг Posted November 21, 2020 Author Share Posted November 21, 2020 Спасибо за информацию. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitaha Posted November 21, 2020 Share Posted November 21, 2020 Не зовсім так. По перше навіть при 2wd Сам може включитись і 4wd . Так же лок вимикається автоматом. Не турбуйтесь - ви його не ушатаєте. Можна тут щоб не повторюватись почитати. Відмінності є але суть та же https://x-trail.com.ua/articles/kak-ustroena-sistema-polnogo-privoda-nissan-xtrail 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Львівський Posted November 21, 2020 Share Posted November 21, 2020 1 час назад, Vitaha сказал: Не зовсім так. По перше навіть при 2wd Сам може включитись і 4wd . Так же лок вимикається автоматом. Не турбуйтесь - ви його не ушатаєте. Можна тут щоб не повторюватись почитати. Відмінності є але суть та же https://x-trail.com.ua/articles/kak-ustroena-sistema-polnogo-privoda-nissan-xtrail Все так, єдине, в інструкції написано, що лок категорично не рекомендовано включати на асфальті, оскільки приведе до швидкого перегріву муфти. На чкомусь сайті читав, що перерозподіл часто не є 50&50 і тому на сфальті передні колеса якби тягнуть задні, перегріваючи муфту. Під ушатанням мав наувазі, що в Рог і так часто муфта не першої свіжості через те що їх з місця дтп частенько тягнуть за передні колеса , прокручуючи задні 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitaha Posted November 21, 2020 Share Posted November 21, 2020 1 час назад, Львівський сказал: Все так, єдине, в інструкції написано, що лок категорично не рекомендовано включати на асфальті, оскільки приведе до швидкого перегріву муфти. На чкомусь сайті читав, що перерозподіл часто не є 50&50 і тому на сфальті передні колеса якби тягнуть задні, перегріваючи муфту. Під ушатанням мав наувазі, що в Рог і так часто муфта не першої свіжості через те що їх з місця дтп частенько тягнуть за передні колеса , прокручуючи задні Так. Все в принципі так... Не дивлячись на цілу низку усіляких захистів від неправильного використання, дійсно потрібно думати чи варто включати. На наших авто ці режими досить безпечні. Ну інакше виробник би просто переключалку зробив ускладнену. Зі свого власного досвіду: я мучив ці режими по всякому))) Неприємні відчуття коли по асфальту в ЛОК їдеш. 15-20 км на годину при перестроюванні між полосами відчуття ніби машину щось намагається деформувати. Неприємна штука. Але знову ж таки - він вимикається сам. Думаю що спалити муфту не вийде таким чином, хоча віку їй вкоротити можна... Колись також газанув в повороті на перехресті з режимом лок. Трішки завернуло авто... Але знову ж таки нічого критичного.. Думаю що в Т32 ніссан вже більше передбачив захистів ніж у 30... Тому можливо воно все ще більш безпечніше і надійніше... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Дима Posted November 22, 2020 Share Posted November 22, 2020 Ничто не становится ресурснее, хз)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.