Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

AWD LOCK Как правильно пользоваться


Recommended Posts

Всем привет. Хочу уточнить у владельцев серии SL AWD  когда мы заводим машину и едем. У нас работает полный привод или он будет работать только когда включить кнопку AWD LOCK .  

Или для чего она вообще нужна. Как этой опцией правильно пользоваться. ? 

 

Link to post
Share on other sites

Думаю, що в рога що в хтрейл в даному випадку однаковий принцип. Повний привід працює в режимі авто. Лок можна включати тільки на бездоріжжі, інакше добєте свою і не так не першої свіжості муфту. 

Link to post
Share on other sites

Не зовсім так. По перше навіть при 2wd Сам може включитись і 4wd . Так же лок вимикається автоматом. Не турбуйтесь - ви його не ушатаєте. 

Можна тут щоб не повторюватись почитати. Відмінності є але суть та же https://x-trail.com.ua/articles/kak-ustroena-sistema-polnogo-privoda-nissan-xtrail 

Link to post
Share on other sites
1 час назад, Vitaha сказал:

Не зовсім так. По перше навіть при 2wd Сам може включитись і 4wd . Так же лок вимикається автоматом. Не турбуйтесь - ви його не ушатаєте. 

Можна тут щоб не повторюватись почитати. Відмінності є але суть та же https://x-trail.com.ua/articles/kak-ustroena-sistema-polnogo-privoda-nissan-xtrail 

Все так, єдине, в інструкції написано, що лок категорично не рекомендовано включати на асфальті, оскільки приведе до швидкого перегріву муфти. На чкомусь сайті читав, що перерозподіл часто не є 50&50 і тому на сфальті передні колеса якби тягнуть задні, перегріваючи муфту.  Під ушатанням мав наувазі, що в Рог і так часто муфта не першої свіжості через те що їх з місця дтп частенько тягнуть за передні колеса , прокручуючи задні

Link to post
Share on other sites
1 час назад, Львівський сказал:

Все так, єдине, в інструкції написано, що лок категорично не рекомендовано включати на асфальті, оскільки приведе до швидкого перегріву муфти. На чкомусь сайті читав, що перерозподіл часто не є 50&50 і тому на сфальті передні колеса якби тягнуть задні, перегріваючи муфту.  Під ушатанням мав наувазі, що в Рог і так часто муфта не першої свіжості через те що їх з місця дтп частенько тягнуть за передні колеса , прокручуючи задні

Так. Все в принципі так... Не дивлячись на цілу низку усіляких захистів від неправильного використання, дійсно потрібно думати чи варто включати. На наших авто ці режими досить безпечні. Ну інакше виробник би просто переключалку зробив ускладнену. Зі свого власного досвіду: я мучив ці режими по всякому))) Неприємні відчуття коли по асфальту в ЛОК їдеш. 15-20 км на годину при перестроюванні між полосами відчуття ніби машину щось намагається деформувати. Неприємна штука. Але знову ж таки - він вимикається сам. Думаю що спалити муфту не вийде таким чином, хоча віку їй вкоротити можна...  Колись також газанув в повороті на перехресті з режимом лок. Трішки завернуло авто... Але знову ж таки нічого критичного..  Думаю що в Т32 ніссан вже більше передбачив захистів ніж у 30... Тому можливо воно все ще більш безпечніше і надійніше...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.