Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

Мотор 2,2 дсі


Recommended Posts

Всім привіт.

Така проблема х трейл 2004 2, дсі

Розірвало блок - братська рука.

Купив другий мотор голий, все навісне поставив своє, поставив , заводиться дуже погано десь з 7 спроби і заводиться в догонку на 2 циліндра.  На гарячу з 2—3 раза і треба помагать стартером щоб нормально почала робить.

 

 

Потом перестала заводиться, я поставив додатковий насос 0,2бар, стала краще заводиться але все одно погано, потім знов гірше, поставив насос 3бар , о вже на холодну на 2 спробі прокруту стартера вже пробує заводиться, повірив свічки накалу, 1 в руках навернулась після 3—х тестів, замів, ефекту нема.

Ну на заведяну якось мотор якось гучно робе і холостий пригає, комп показав розсинхронізацію валів, а потім що хана дпкв

Link to post
Share on other sites

Коли знімаю фішку дпкв мотор стає рівніше робить і тихіше, надіваю знов те саме  робить гучно і зі стуком, знімаю фішку дпрв  - робить тихо холостий рівний.

 

Потім без дпкв машина глохла, думаю все помер дпкв як і комп казав.

 

Поставив новий дпкв, помилки пропали заводиться з 4 разу, а якшо із балончиком газа то відразу. Ну нема тяги оберти наберає вяло і то до 2500тис. Тиск в рампі 40—63 МПк.

Перед першою заводкою я ганяв апаратуру на машині промивкой 'вінс' інжекторним, насосом 5бар так тиск в рампі був 40—180МПк. І в ходу їхала норм і тяга була.

А зараз упав тиск, думаю або триндець апаратурі або дозуючий клапан недокінця відкривається.

 

Сьогодні виїхав нею проїхатись тяги нема під горку 1 передача далі 50км/год далі неїде проїхав я  десь 25км почала по прямій вже до 90розганятися, стала трошки шустрішой. 

 

 

Але невстиг я доїхать додому 1км як заглох в ходу. Заводить мертва і стучок в головкі десь.

 

Притянув її додому на другий день пробую заводить акумулятор здихає після двох спроб до 5 вольт.

 

 

Піднімаю колесо 5 передача вручну кручу колесо трошки тугіше чим було но мотор крутиться, знімаю свічки накала, пальцями прикриваю отвори і товариш круте стартером — пшикає компресія тільки в 4—м  циліндрі.

 

 

Я в ступорі шо це може бути.

Link to post
Share on other sites

перед поїздкою комп показав помилку дпкв (нового) при зняті фішки дпрв матор глох _   так наче новий датчик невернуся.

Link to post
Share on other sites
1 час назад, turbovaz сказал:

пробую заводить акумулятор здихає після двох спроб до 5 вольт.

Я думаю проблема с цепью. Сначала надо разобраться с метками и с растяжением. Из-за этого может ДПКВ сбоить. Если промывку вылил в бак, то ты с бака мог поднять всю грязь и она пошла дальше.Если только насос и форсы, то вариант может оказаться получше. У тебя явная рассинхронизация. Главное условие дизеля - сильно сжать и вовремя подать топливно-воздушную смесь. Компрессия также зависит от цепи. Пробовать заводить - бесполезно, надо всё проверять.

Link to post
Share on other sites
29 минут назад, turbovaz сказал:

гідронятяжники виліжші були на 8мм приблизно

Это косвенный показатель износа, по нему тяжело понять на сколько есть расхождения. Главный показатель - это метки или снятие диаграммы работы датчика КВ и РВ во времени. Есть в мануале и в интернете эти диаграммы. Кроме всего тебе надо замерить компрессию не пальцем, а манометром. Форсами можно заниматься только после этой проверки.

Link to post
Share on other sites
1 час назад, turbovaz сказал:

питання; маховик тільки в одній позі стає?

1,2,3- клапана зависли в открытом положении или что-то с кольцами. Или , не хочу пугать, могли погнуться клапана. Только вскрытие покажет что случилось. В 4-ом компрессия есть - значит цепь целая, клапана работают. Надо вскрывать. Отпишитесь после ремонта.

Link to post
Share on other sites
6 минут назад, turbovaz сказал:

попробую линуть масла в циліндри і ще раз мірнуть компресію щоб виключить кільця, 

Очень подозрительно - кольца сразу в трех цилиндрах на выходят из строя., тем более на ноль.Явно всё уходит через не закрытые клапана. Все равно будешь разбирать, заодно и цепку поменяешь.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

зняв сьогодні клапану кришку і....................

 

побачив щасття; лопнутий розпред вал на першій шийці.

почав все прощупувать і замітив що цеп вукуумного насоса як струна.

туди глядь а під щестернею видніється щось схоже обломане якась вилочка з роликом і болт 

Link to post
Share on other sites

зняв я вакуумний насос, розпредвал.

 

там переламало металевий заспокіювач цепка на 3 куска. 

один болт кплення викручений наполовину, а другого взагалі нема.

Link to post
Share on other sites
3 часа назад, turbovaz сказал:

там переламало металевий заспокіювач цепка на 3 куска. 

один болт кплення викручений наполовину, а другого взагалі нема.

Теперь понятно почему пропала компрессия. Но может быть еще один сюрприз - встреча поршня с клапаном, надо проверить ход каждого клапана. Если погнуты - башку надо точно снимать.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.