turbovaz 2 Posted December 25, 2020 Share Posted December 25, 2020 Всім привіт. Така проблема х трейл 2004 2, дсі Розірвало блок - братська рука. Купив другий мотор голий, все навісне поставив своє, поставив , заводиться дуже погано десь з 7 спроби і заводиться в догонку на 2 циліндра. На гарячу з 2—3 раза і треба помагать стартером щоб нормально почала робить. Потом перестала заводиться, я поставив додатковий насос 0,2бар, стала краще заводиться але все одно погано, потім знов гірше, поставив насос 3бар , о вже на холодну на 2 спробі прокруту стартера вже пробує заводиться, повірив свічки накалу, 1 в руках навернулась після 3—х тестів, замів, ефекту нема. Ну на заведяну якось мотор якось гучно робе і холостий пригає, комп показав розсинхронізацію валів, а потім що хана дпкв Quote Link to post Share on other sites
turbovaz 2 Posted December 25, 2020 Author Share Posted December 25, 2020 Коли знімаю фішку дпкв мотор стає рівніше робить і тихіше, надіваю знов те саме робить гучно і зі стуком, знімаю фішку дпрв - робить тихо холостий рівний. Потім без дпкв машина глохла, думаю все помер дпкв як і комп казав. Поставив новий дпкв, помилки пропали заводиться з 4 разу, а якшо із балончиком газа то відразу. Ну нема тяги оберти наберає вяло і то до 2500тис. Тиск в рампі 40—63 МПк. Перед першою заводкою я ганяв апаратуру на машині промивкой 'вінс' інжекторним, насосом 5бар так тиск в рампі був 40—180МПк. І в ходу їхала норм і тяга була. А зараз упав тиск, думаю або триндець апаратурі або дозуючий клапан недокінця відкривається. Сьогодні виїхав нею проїхатись тяги нема під горку 1 передача далі 50км/год далі неїде проїхав я десь 25км почала по прямій вже до 90розганятися, стала трошки шустрішой. Але невстиг я доїхать додому 1км як заглох в ходу. Заводить мертва і стучок в головкі десь. Притянув її додому на другий день пробую заводить акумулятор здихає після двох спроб до 5 вольт. Піднімаю колесо 5 передача вручну кручу колесо трошки тугіше чим було но мотор крутиться, знімаю свічки накала, пальцями прикриваю отвори і товариш круте стартером — пшикає компресія тільки в 4—м циліндрі. Я в ступорі шо це може бути. Quote Link to post Share on other sites
turbovaz 2 Posted December 25, 2020 Author Share Posted December 25, 2020 перед поїздкою комп показав помилку дпкв (нового) при зняті фішки дпрв матор глох _ так наче новий датчик невернуся. Quote Link to post Share on other sites
NissanDnepr 37 Posted December 25, 2020 Share Posted December 25, 2020 1 час назад, turbovaz сказал: пробую заводить акумулятор здихає після двох спроб до 5 вольт. Я думаю проблема с цепью. Сначала надо разобраться с метками и с растяжением. Из-за этого может ДПКВ сбоить. Если промывку вылил в бак, то ты с бака мог поднять всю грязь и она пошла дальше.Если только насос и форсы, то вариант может оказаться получше. У тебя явная рассинхронизация. Главное условие дизеля - сильно сжать и вовремя подать топливно-воздушную смесь. Компрессия также зависит от цепи. Пробовать заводить - бесполезно, надо всё проверять. Quote Link to post Share on other sites
turbovaz 2 Posted December 26, 2020 Author Share Posted December 26, 2020 підключався для промивки під капотом форси і насос. Quote Link to post Share on other sites
turbovaz 2 Posted December 26, 2020 Author Share Posted December 26, 2020 гідронятяжники виліжші були на 8мм приблизно Quote Link to post Share on other sites
NissanDnepr 37 Posted December 26, 2020 Share Posted December 26, 2020 29 минут назад, turbovaz сказал: гідронятяжники виліжші були на 8мм приблизно Это косвенный показатель износа, по нему тяжело понять на сколько есть расхождения. Главный показатель - это метки или снятие диаграммы работы датчика КВ и РВ во времени. Есть в мануале и в интернете эти диаграммы. Кроме всего тебе надо замерить компрессию не пальцем, а манометром. Форсами можно заниматься только после этой проверки. Quote Link to post Share on other sites
turbovaz 2 Posted December 26, 2020 Author Share Posted December 26, 2020 компресія 1-0 2-0 3-0 4-24бар питання; маховик тільки в одній позі стає? Quote Link to post Share on other sites
NissanDnepr 37 Posted December 26, 2020 Share Posted December 26, 2020 1 час назад, turbovaz сказал: питання; маховик тільки в одній позі стає? 1,2,3- клапана зависли в открытом положении или что-то с кольцами. Или , не хочу пугать, могли погнуться клапана. Только вскрытие покажет что случилось. В 4-ом компрессия есть - значит цепь целая, клапана работают. Надо вскрывать. Отпишитесь после ремонта. Quote Link to post Share on other sites
turbovaz 2 Posted December 26, 2020 Author Share Posted December 26, 2020 попробую линуть масла в циліндри і ще раз мірнуть компресію щоб виключить кільця, Quote Link to post Share on other sites
NissanDnepr 37 Posted December 26, 2020 Share Posted December 26, 2020 6 минут назад, turbovaz сказал: попробую линуть масла в циліндри і ще раз мірнуть компресію щоб виключить кільця, Очень подозрительно - кольца сразу в трех цилиндрах на выходят из строя., тем более на ноль.Явно всё уходит через не закрытые клапана. Все равно будешь разбирать, заодно и цепку поменяешь. Quote Link to post Share on other sites
turbovaz 2 Posted Wednesday at 02:06 PM Author Share Posted Wednesday at 02:06 PM зняв сьогодні клапану кришку і.................... побачив щасття; лопнутий розпред вал на першій шийці. почав все прощупувать і замітив що цеп вукуумного насоса як струна. туди глядь а під щестернею видніється щось схоже обломане якась вилочка з роликом і болт Quote Link to post Share on other sites
turbovaz 2 Posted Wednesday at 02:13 PM Author Share Posted Wednesday at 02:13 PM ось 2 Quote Link to post Share on other sites
turbovaz 2 Posted Thursday at 12:44 PM Author Share Posted Thursday at 12:44 PM зняв я вакуумний насос, розпредвал. там переламало металевий заспокіювач цепка на 3 куска. один болт кплення викручений наполовину, а другого взагалі нема. Quote Link to post Share on other sites
NissanDnepr 37 Posted Thursday at 04:27 PM Share Posted Thursday at 04:27 PM 3 часа назад, turbovaz сказал: там переламало металевий заспокіювач цепка на 3 куска. один болт кплення викручений наполовину, а другого взагалі нема. Теперь понятно почему пропала компрессия. Но может быть еще один сюрприз - встреча поршня с клапаном, надо проверить ход каждого клапана. Если погнуты - башку надо точно снимать. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.