Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

Пошук масляний насос QR25DE


Recommended Posts

Всім привіт,

маю історію із пошуком запчастини, а точніше масляного насосу на Xtrail T30 qr25de,

Дуже потрібна дана деталь в оригіналі і всі терміни по магазинах онлайн мене не влаштовують.

Якщо хтось має чи знає де є наявність масляного насосу 150206N200 старий номер 135006N20B, буду дуже вдячний за підказку.

Link to post
Share on other sites
7 часов назад, Ярема сказал:

Також, якщо комусь цікаво, розкажу веселу історію, як мотор проїхав 500 000 км і ще б їздив.

Із задоволенням почитаємо.

Link to post
Share on other sites

Вам сами шестеренки насоса или нужна именно боковая крышка с насосом в сборе ?

Link to post
Share on other sites
2 часа назад, lozferok сказал:

Вам сами шестеренки насоса или нужна именно боковая крышка с насосом в сборе ?

Потрібна сама шестерня, точніше дві шестерні, ремкомплект. Кришка без задирів.

Ось така: зображення.png

В крайньому випадку куплю із кришкою, але там цінник майже в 3 рази більший.

Link to post
Share on other sites

в таком случае оригинальных номеров куда больше чем вы привели. но увы, по наличию я такого не вижу нового.

изображение.png

посмотрю, у меня в гараже где то лежит донор б\у qr20 , если вам срочно, могу за символическую сумму отдать насос

 

 

Link to post
Share on other sites
8 часов назад, lozferok сказал:

посмотрю, у меня в гараже где то лежит донор б\у qr20 , если вам срочно, могу за символическую сумму отдать насос

@lozferokБув би дуже вдячний, але невпевнений чи насос із 2.0 підходить до 2.5. Якщо ставити б/у його потрібно ставити разом і кришкою, так як під час роботи поверхні притираються.

Можу забрати насос, але потрібно фото із обох сторін шестерні, шестерні в посадочному місці, та обох кришок насоса із середини. Інакше це кіт в мішку.

Сьогодні пробував замовити із розборки, хлопці не змогли зробити дефектовку, кажуть там кришка внутрішня прикручена на 6 болтів, 3 під 8-ну головку, а 3 з них відкручували в тісках, так як вони під якусь спец головку. І який пробіг на донорі, щоб не поміняти шило на мило...Я роблю повну капіталку із розточкою і авто не на продаж, тому роблю добре і дорого, а масло насос дуже важливий елемент в двигуні. Можливо це і привело до поломки двигуна.

Link to post
Share on other sites
18 часов назад, loboris63 сказал:

Із задоволенням почитаємо.

Почну з самого початку. Майже 2 роки тому купив даний автомобіль. Nissan T30 2003 року 2.5 АТ.

Авто було в хорошому стані, попередній власник доглядав за автомобілем і майже все міняв на оригінальні запчастини. В ДТП не бувало, 1 фарбований елемент (в кришку багажника прилетів ланцюг для буксирування).

Авто я забрав разом із новим набором гальмівних дисків, колодок, тросів ручника та б/у коробкою. В коробці під час буксирування причепа із лодкою зрізало 3 передачу і її було замінено на донорську із пробігом в 100 000км.

Масло замінювалось раз в 8 000 км, лилось тільки Toyota 5w-30.

На авто встановлено ГБО.

Після мого пробігу в 25000км я вирішив зробити регулювання клапанів, так як було легке цокотіння і також замір компресії чисто для перевірки. Двигун з'їдав ~400грам масла за 8000км, тобто якщо лити максимум при заміні, то до наступної можна доїздити без доливу масла майже на мінімумі, хоча я завжди доливав до максимуму. Клапана порегулювали, було замінено 2 станканчика для регулювання і декілька стаканчиків фрезернуто під розмір. Від газу клапана просідають.

Загалом я був готовий до капіталки двигуна, так як на одометрі доїхав до 400 000 і ще 7 років тому перед попереднім власником було скручено 100 000 (український ринок, всі авто до 250 000 і незалежно від року авто). Я планував доїздити до масложору хоча б 1л на 8000 і спокійно почати капіталку, так як розумів що еліпс в циліндрі утворюється і був легкий стук поршня по краю циліндра (так звана "юбка" вже утворювалась). 3 тижні тому їхав спокійно додому із дружиною і на світлофорі вирішив дати трохи більше газу, мотор викрутив 1-2 передачу і приблизно при 5000 обертів заглох. Заводитись двигун більше не захотів, було враження що компресії немає взагалі. Спочатку я подумав що проскочив, або порвався ланцюг. Довго не думаючи я завіз на евакуаторі автомобіль в майстерню, де він вже обслуговується протягом 7 років, виявився майстер спільним знайомим із попереднім власником.

Тепер найцікавіше. Минулого тижня в майстра дійшли руки до мого двигуна, після зняття головки все стало зрозумілим. За якихось невідомих причин (можливо масляний насос не давав потрібного тиску, хоча лампа масла не загаралась ніколи і при заведенні двигуна завжди миттєво гасла)  регулювальний стаканчик протерся розподільчим валом до отвору ~1см діаметром і в якисйь момент вал нажав не на стаканчик, а на тарілочку під ним, тарілочка на пружину, і клапан розсухарився і впав в цилінр, його шапку відламало і 2-3 рази пригнувши в середині забило назад в головку прям де він і стояв, тільки боком.

В результаті по загальні дефектовці двигуна потрібно:

1. Відновлення головки - проварка посадочного місця клапана, заміна направляючих і сідел клапана, шліфовка, можливо усадка посадочних місць під розподільчі вали.

2.  Проточка циліндрів блоку під +0.5мм (еліпсність в межах 0.2мм)

3. Вирівняти один шатун, або купити б/у, його дуже легко повернуло, тобто довжина не змінилась, лише відносно осі майже незамітний поворот.

По запчастинах вже куплено: Всі клапани, комплект прокладок, 2 ланцюги із направляючими та натяжниками, 2 термостати, 2 шестерні колінвалу, Ванос б/у так як новий ~ 400$, масло, 2 фільтра масляних (для запуску на промивочному), комплект поршнів Taiken, комплект кілець, болти на головку, 3 нових стаканчика (6 я мав нових для регулювання, 8 на головці в ідеальному стані, ціни на них неоправдано високі і терміни доставки також), водяна помпа була замінена 1 000 тому по помилці діагностики гулу генератора. Залишилось ще купити вкладиші корінні і шатунні, але це вже після проточки колінвалу, на 1 шийці вроді є задир і не факт що при проточці на 0.25мм його заберуть. Всі деталі оригінал, крім поршнів.

Вчора було дефектовано масляний насос, між шестернями вже завеликий зазор, майстер каже що можна купити ремкомлект (самі 2 шестерні), але немає наявності в Україні і до лютого я чекати не можу, так як автомобіль дуже потрібний.

Автомобіль робиться для себе і буде залишатись в сім'ї. Розумію що можна купити дешевше двигун ~1000EU але це знову кіт в мішку.

Загалом якось так.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

@Ярема, браво!!! Дуже детально, з увагою до важливих дрібниць і без зайвої води. Щиро бажаю, щоб квест з ремонтом якнайскоріше завершився найкращим результатом!

 

Link to post
Share on other sites
19 часов назад, Ярема сказал:

Ванос б/у

Хорошо промой его в димексиде, иначе стук на холодную обеспечен.

Link to post
Share on other sites
В 31.12.2020 в 16:58, NissanDnepr сказал:

Хорошо промой его в димексиде, иначе стук на холодную обеспечен.

Дякую за пораду, його по хорошому треба розібрати і промити. Мій не стукав тільки зуби ланцюгом сильно зносились, можливо саму зірочку перекину на мій старий ванос.

Link to post
Share on other sites

Лампа давления загорается, когда уже все равно поздно.

На мицыках, например, при 0.3кг загорается.

у нас на хх - 1кг.

Link to post
Share on other sites
2 часа назад, Дима сказал:

Лампа давления загорается, когда уже все равно поздно.

На мицыках, например, при 0.3кг загорается.

у нас на хх - 1кг.

Ще в мене недавно появилась думка що можливо із балансирними валами щось не так, після заміни подушки коробки на холодну на холостому з'явилась вібрація, після прогріву пропадала.

Link to post
Share on other sites
7 часов назад, Ярема сказал:

після заміни подушки коробки

Ставил оригинал?

Link to post
Share on other sites

Привет всем

не нашел боковой крышки и насоса, видимо ее уже выкинул.

 

вон в Польше есть

https://spolshy.com.ua/product/8887920039/

https://spolshy.com.ua/product/9507085780/

https://autoliga.net.ua/catalog/nissan/x-trail-t30-01-07/-nasos-maslyanyiy/1/

Link to post
Share on other sites
В 02.01.2021 в 19:38, lozferok сказал:

Вроді і в нас за 100$ знайшов і на розборці навіть розібрали щоб показати.

Ось відео, може хтось скаже який стан чи вартує брати, мій майстер ще святкує.

https://drive.google.com/file/d/1tqzCvKQBebf-bja4wbXSLxkvwQsqETrT/view?usp=sharing

 

Link to post
Share on other sites
В 02.01.2021 в 11:00, NissanDnepr сказал:

Ставил оригинал?

Ні ставив замінник, але не дешевий, оригінал 70$, думав що попередня оригінал і ніби вона має бути чимось наповнена, типу гелева, але також був замінник.

Link to post
Share on other sites
3 часа назад, Ярема сказал:

але також був замінник.

Это больная тема у Ниссана. Многие жалуются на не оригинальные подушки.Есть еще одна фишка - их надо правильно устанавливать, в мануале есть очередность затяжки. Может в этом причина.

Link to post
Share on other sites
9 минут назад, NissanDnepr сказал:

Это больная тема у Ниссана. Многие жалуются на не оригинальные подушки.Есть еще одна фишка - их надо правильно устанавливать, в мануале есть очередность затяжки. Может в этом причина.

ЇЇ щоб зняти і поставити треба підрамник відпускати...А є мануал?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Двигун відкапіталено, маслонасос залишився старий, всі розборки запропонували ще гірші варіанти. Коліно проточене під +0.25, циліндри +0.5, одну гільзу прийшлось замінити, так як при ударі клапана її повело. Проходжу обкатку, майстер 3 години дав двигуну попрацювати на промивочному маслі. Тепер мені потрібно проїхати 5 000км в режимі до 2500 обертів, потім заміна масла і ще бажано 5 000км до 3500 обертів. Мотор почав працювати тихо та рівно, балансирні вали залишили старі, вони в хорошому стані. Якщо є якісь запитання звертайтесь, якщо цікавить бюджет, пишіть в пп.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Саня
      Всем привет!
      В этом году нам исполняется 15 лет. 15 лет назад Nissan стал для нас не просто названием марки японских автомобилей  а делом нашей жизни. Нашим хобби , нашей работой и нашим , не побоюсь этого слова , призванием. И в связи с этим знаменательным событием мы решили сделать что то новое , для нас новое )) Большая часть из вас, а может даже каждый, хотя бы час в день проводит в социальных сетях. Вот и мы решили что пора  нам сделать свои странички в Instagram&Facebook, чтобы наше с вами общение стало легче. В Instagram мы будем делиться с вами множеством красивых фотографий и видео, интересными историями и полезной информацией. Также вы сможете понаблюдать за нашей работой онлайн. Тут мы будем делать маленькие конкурсы и раздавать приятные сюрпризы. А в Facebook вы сможете получить ответы на любые вопросы, оставить свои отзывы и почитать отзывы других. Также, в Facebook мы сможем с вами пообщаться и поделиться опытом. Кстати, мы с радостью опубликуем фотографии с вашими авто на наших страницах. Вам просто нужно отправить их нам на почту sto.nissan.ua@gmail.com. Туда же можете присылать свои интересные истории связанные с вашим Nissan. Обязательно подписывайтесь, чтобы не пропустить что-то интересное. Наши странички только-только появились, но мы обещаем что совсем скоро там будет очень круто и надеемся , что вы примете в этом самое непосредственное участие. 
      P.S. И да , зовите друзей, родственников и всех-всех счастливых обладателей Nissan к нам на странички. 
      Instagram - https://www.instagram.com/sto.nissan/?igshid=2xcl2j05j00i
      Facebook - https://www.facebook.com/sto.nissan/
    • By twistfire
      Приветствую.
      Попробовал заказать американского брата X-trail со страхового аукциона, уже в порту в Одессе.
      Встал вопрос о его ремонте - хочу найти более или менее адекватную маcтерскую/СТО - Киев/Одесса.
       
      Добрые люди, посоветуйте.
      Шиппер (фирма посредник, которые таскают битки из США) - ремонтом не занимается, а только направляет на "нужные СТО", я ищу проверенные варианты.
      Оч. прошу помочь тех кто имел опыт с такими "битками". Заранее благодарен.
       
      По сути - хочу сделать "под ключ" - подготовить к сертификации машину и так чтобы не бояться ездить и детей возить.
       
      Удал был справа сзади - см. фото по ссылке - https://1drv.ms/u/s!AknXyii4rNXqhZ88ogVLdQVG4Bu3Zw?e=6O3zB1
      Думаю нужны замеры кузова - либо стапель и рихтовка + покраска, либо просто рихтовка
      + дозаказ деталей (явно еще на аукционе поснимали), заказ деталей, оптику к нашим нормам привести, сборка.
      + всю ходовку продиагностировать + перебрать + посмотреть что по электрике.. жидкости заменить..
      ну и салон привести в порядок - особенно багажник.
      антикор... защиту поставить, днище..
      второй ключ сделать (необязательно, но оч. желательно), перешить устройство под наши единицы (если возможно)
       
      Что нужно: 1) грамотная дефектовка. и опыт работы именно с nissan Rogue..
      2) Чтобы заказали запчасти сами - либо выдали список зап. частей с ценами, и определили объем и стоимость работ сразу.. а не по факту вылилась в 3 р. больше чем планировалось с начала ремонта)..
      3) порядочность и честность..
      разумный срок (не на полгода запись..) - лучше всего "под ключ".
       
    • By Саня
      Друзья , согласитесь , что найти хороший автосервис для автомобиля — проблема. Это как найти хорошего доктора или адвоката , дизайнера или фитнес тренера. Казалось бы их много , но реальных специалистов можно сосчитать по пальцам. А ещё хочется , чтоб услуги Специалиста адекватно стоили , правда ? ) 
      Наша СТО совмещает в себе эти качества.  Мы Специалисты и наши услуги имеют вполне приемлемый прайс.
      Огромный опыт работы , сотни довольных постоянных клиентов , индивидуальный подход к решению любой проблемы , связанной с эксплуатацией вашего железного друга.
      Наши услуги : 
      Диагностика и ремонт :
      - ходовой части 
      - ДВС ( проверка зазоров клапанов, регулировка клапанов, ремонт ГБЦ, капитальный ремонт двигателя ) 
      - трансмиссии ( АКПП, МКПП, CVT, MCVT, редукторов, раздаток )
      - топливной системы ( бензиновые моторы )  
      - электрооборудования
      - промывка инжектора
      Так же проводим плановые и внеплановые ТО. Расходные материалы и основные , самые ходовые запчасти , всегда в наличии.  
      Наш адрес : г. Киев , ул. Автозаводская 78А 
      График работы :
      Пн - Сб с 10 до 19
      Телефоны : 
      044-3315464, 067-9611515, 063-1543436

       
    • By Sergii Protsiuk
      Вітаю. 
      Підкажіть чи реально знайти пороги і задні арки на Т30? На ШРОТи звертатись не хочеться, сумніваюсь, що вдасться знайти в адекватному стані.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.