Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

Два ключі і каско


Recommended Posts

Я на 100% впевнений, що подібна тема тут була, але не можу знайти. Прошу модераторів перенести, якщо ваша ласка, в ту тему, до якої це відноситься. Дякую!

Питання таке: скільки в ОД коштує зашити другий ключ, і до кого з од в Києві варто звернутися. Ключ мій.

Бо мені страховик щось таке нагрузив, що на каско треба два ключі (з цим зрозуміло) і ще якась довідка від ОД, що то він прошив другий ключ, і лівих ключів в імобілайзері немає, щось такого плану. Чи то він щось ліве вигадав?

І чи підкаже хтось, де можна нарізати лезо по лічинці так, щоб не знімати лічинку заздалегідь (типу декодером, або на місці що б зняли). Бо лезо загублене, зима на носі, і це все при мінімальній кількості моєї їзди може все дуже печально завершитись. Мається на увазі перевірений нормальний майстер, бо де-інде в принципі я і так можу пошукати, але може є вже такі, хто робив.

 

Link to post
Share on other sites

 

Що стосується нарізання леза ключа по лічинці, зв'язався з де-кількома сервісами, розцінки приблизно такі:

- Якщо підїхати, що б декодером прочитали лічинку без розбирання і нарізали ключа (зі своїм жалом) - ціна близько 1500 грн

- Якщо зняти лічинку і з нею підійти до ключовиків, то 250-350 грн.

Оскільки в мене один з сервісів в 5 хвилинах пішки від стоянки, то було вирішено зняти лічинку і сходити до них (ну і ціна теж :) ).

Знімається лічинка мега-просто. Інструкцію нарив на драйві, про всяк випадок продублюю сюди:

1. На торці дверей знімаємо чорну пластикову пробку (з'ємник краще пластиковий, сидить вона не міцно, а металом подряпається фарба)

2. Торксом т30 6-ти гранним відкручуємо гвинт в тому отворі. Всередину він не впаде, бо в ньго розвальцований край, чи якийсь інший упор.

3. Тягнемо на себе замок и ручку, ручку знімаємо (в мене там ще кнопка приєднана і йде провід, тому ручку просто витягнув з одного боку, що б не заважала), витягуємо замок максимально, що б побачити його торець і металеву шайбу, якою він закріплений на механізмі (шайба така, розрізана з одного боку, що знімається з осі, типу стопор, не знаю, як називається).

4. Важливо! Витягнули максимально замок і перед тим, як ту шайбу знімати, затикаємо чимось отвір замка в дверях, бо шайба реально намагається стрибнути в той отвір. В моєму випадку це був шмат паперового рушника.

5. Знімаємо шайбу (здавлюємо її з осі чимось, типу пласкої викрутки)

6. Лічинка у вас в руках. Можна ще зняти зовнішню декоративну накладку, там просто одна застібка.

7. Я ще додатково в отвір механізму, де була вісь лічинки, продів проводок і підв'язав до ручки, що б воно все не впало в двері.

8. Складати назад в зворотній послідовності.

 

Після зняття подзвонив чувакам, які роблять ключі, а вони сьогодні не працюють )))  так що зібрав назад і відклав на завтра.

Link to post
Share on other sites

Ключ нарізали. Це виявилось трохи складніше, бо, як з'ясувалося, не всі майстри по лічінці вміють. Довелося покататися між майстрами. Але порядок цін і той факт, що для цього використовувався не спеціалізований саме на автозамках сервіс лишилися незмінними :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.