Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

Діагностика / конфігурування систем авто


Recommended Posts

Не знайшов якоїсь загальної теми з питання, тому прошу допомогти трохи підрозібратися в цьому. Я туватий в цих питаннях, останній раз до електроніки і мікроконтролерів звертався в інституті, але це реально було давно. А зараз маю час та натхнення трохи освіжити знання. 

Викладу коротко те, що я по верхах пробіг, скорегуйте, якщо помиляюся, та може зможете вказати на місця, де можна поповнити пробіли. Отже в прив'язці до t32 2019...

Використовуються основні три "системи" діагностіки:

Перша група - на базі ELM адаптерів, мікросхеми яких, в свою чергу, підтримують протоколи, описані наступними стандартами та включені в стандарт OBD2:

- ISO 14230 (використовується шина даних K-Line. ISO 9141 я так розумію в моему випадку вже не цікавить)

- ISO 15765 (використовується шина даних CAN. SAE-J2284 я так розумію фактично те ж саме, але просто чиясь інша реалізація, поправте, якщо це не так)

Наскільки я зрозумів з прочитаного інші протоколи, реалізовані на базі ELM НЕ підтримуються обладнанням вищезгаданих авто, але це потребує уточнення.

Реалізовані в багатьох варіаціях на, принаймні, трьох типах мікросхем (оригінальна, китайська копія, і ще якась одна копія, з більш сучасною реалізацію, але всі вони мають підтримувати набір команд версії 1.5. Не хочеться зараз в це заглиблюватись), про функціонал і вибір яких написані доволі монументальні праці в інтернетах.

Основний софт для мого випадку, і який найбільш використовують інші люди, як я зрозумів, це: CVTz50, Carista, CarScaner, MotorData, ScanMaster та OBD CarDoctor в різних варіантах підписок та додаткових опцій.

Також мені не зрозуміло, чому функціонал ELM адаптерів, як USB, так і безпровідних, переважно зазначається, як значно нижчий, ніж у адаптерів іншого типу, хоча заявлена підтримка ключових протоколів. Чи це через якусь не таку реалізацію драйверів до цих пристроїв?

 

Друга група – «проводні» адаптери типу KKL VAG-COM 409.1. Я не шукав, на яких мікросхемах то робиться, бо зараз це не важливо. Основне, що вони вміють передавати дані по K-line та CAN, тобто реалізують підтримку двох вищезгадані стандартів.

 

Третя група – «клони» оригінальних VI2 адаптерів (а точніше єдиного оригінального Alliance VI2, в народі – адаптер Консалт). Тут на поверхні дві реалізації: китайський клон та російський (n3line), обидва з цінником трошки більше 150 у.о.

 

Друга і третя групи працюють  з більш спеціалізованим софтом, таким, як TECU, навіть в де-яких сетапах з оригінальним Consult, а також з іншим, яке добре адаптоване під Nіssan (не заглиблювався, що ще це може бути).

 

Ну і четверта – це Alliance VI2 + Consult 3 Plus за дурні гроші.

 

Принцип роботи цього всього: високорівневий софт на компі, або телефоні видає якісь команди на логіку адаптера (драйвер адаптера забезпечує цей обмін), адаптер, в залежності від отриманої команди, довбить на фізичному рівні певним чином згенеровані сингали в потрібну лінію, потім читає, що його прилетіло назад, транслює в якийсь вигляд і "кидає" назад високорівневому софту, який це перетворює вже щось приємне оку.

 

І от тут виникає основне питання:

VI2 – це розширення одного з двох стандартних протоколів? І питання лише в недоступності «даних» за цим протоколом? Тобто важко знайти і інтерпретувати вірні PID на різних сервісах?

Чи це взагалі якесь пропрієтарне, напиляне бошем або на базі існуючої лінії передачі даних (CAN, K-Line), або інших, в тому числі виділеного під vendor specific 0-го піна OBD2?

А якщо це не розширення, а пропрієтарна реалізація на лініях передачі, які використовуються і іншими протоколами, то яким чином реалізується ініціалізація цього протоколу? Бо якось же клони його піднімають, я ЕБУ не відпузирює ініціалізацію, хоча на одних і тих самих лініях очікує від мікроконтролеру як, припустімо, фізичні сигнали за протоколом ISO 15765, і при цому його не заклинює при обміні за одним протоколом, коли частина сигналів випадково може зімітувати команди за іншим? Де можна нарити хоча б якісь шматки описів цього всього і VI2 зокрема?

 

Ну і ще одно основне питання (хоча, думаю, це можна нарити в інеті, але я поки що не стикався) – на якій (або на яких) шинах даних висять різні блоки управління авто? І які за якими протоколами доступні? Тобто чи нема такого, що, наприклад, у одного і того самого блоку управління різні PID доступні за різними протоколами (на різних лініях даних)? Хоча за умови попереднього абзацу якось так воно насправді і є…

Дякую!

 

Link to post
Share on other sites

Я сам пытаюсь в этом разобраться и могу поделиться тем в чем разобрался. 

Nissan EFI(двиг.), ABS(торм), SRS(подушки), AT(АКПП), BCM(комфорта), HLL(старт на подъме) (по линии 7- K, L-15).

 Nissan EFI,ABS, AT, CVT, ASCD (круизконтроль), 4WD и SRS (по линиям 12,13-DDL).

Nissan EFI, CVT (по линиям CAN 6,14).

Еще рабочий протокол ISO 9141-2, по нему я смог просмотреть простые запросы: температуру ОЖ,температуру на входе, МАФ, нагрузку, УОЗ, лямбды, корректировки, скорость, обороты. Я запросы делал через Arduino+ELM327. Все более менее работает, но скорость опроса не большая, плюс блютуз.

Играюсь с программой TECU3, есть шнурок. Для того чтобы смоделировать это всё на Ардуинке нужно знать ПИДы запросов. Дилерский Консалт работает по всем линиям разъема. Протоколы надо хакать и расшифровывать.Не всем удаётся правильно расшифровать - это закрытая информация и стоит дорого. Те кто что-то разобрался пытается это вставить в CVTZ50. Cейчас вышли обновления которые могут отключить омыватель фар и Евросвет. Консалт - многоуровневый, поэтому работает с несколькими линиями и знает протоколы обмена. Вместо ELM327 можно использовать неосредственное подсоединение в разъём по линиям К,L используя чип FT232. На нем работает шнурок под TECU3. Что касаемо CAN-шины, то тут все работает намного быстрее, но надо знать запросы протокол ответов.Есть немного информации на Драйве. Я пока пытаюсь самостоятельно разобраться. Но пока и времени маловато и иногда знаний не хватает. Какие у тебя задумки?

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Ну 9141 це ж типу клайн і є, який використовує додатково ллайн. Але я чогось думав, що його вже таво, тільки новий залишили.

 

Задумок особливих немає, тут просто питання більше було, як це все разом працює. Мені воно на даному етапі мені треба виключно в рамках "підглядати, шо там як", бо машина необкатана, чого очікувати - хз. Але для цього і елмки достатньо. Просто я далі зразу поліз, бо, як показує практика, все одно доведеться, і підкуплю після того, як визначусь, собі наборчик провідний до ноута, але хочу зразу з'ясувати, чи будуть "клони" набагато технологічніші за базовий VAG-COM 409.1, чи можна поки що не заморочуватись. Alliance VI2 поки не розглядаєть, бо для іграшки (в моєму випадку) це тупо дикий оверпрайс).

А що стосується підів, то вони ж мають бути тими самими, що на к-лайні, що на кані, якщо вони підключені обидва до блоку (по факту звернення, як я зрозумів, іде до сервісу по піду, а по якій лінії - то вже протоколом визначається), адресація має бути наскрізна. Але блоки не всі до обох ліній можуть бути підключені. І припущення щодо адресації потребує уточнення, бо якщо вона для кожного протоколу своя для кожного блоку (що, на мій погляд, не дуже логічно) то це, звичайно, ускладнює процес.

Link to post
Share on other sites
  • loboris63 pinned and featured this topic
3 часа назад, number-nine сказал:

"підглядати, шо там як"

Я для себя пока выбрал две основные программы: CVTZ50 (на смартфоне) и TECU3 (на ноуте). Первая прога удобна для мобильного отслеживания двигателя и вариатора в дороге. Вторая мне очень нравится для диагностики двигателя (очень информативные и удобные графики). Эти программы удобны для каждодневного применения в гараже.Понятно, что для серьёзной работы, для СТО этого мало. Надо хотябы Лаунчер иметь.

Что касаемо Пидов, то здесь всё очень интересно. Есть протоколы которые даёт ответ на запрос по протоколу ODBII. Например: отправляешь  запрос 01 05 через ELM  и тебе приходит ответ 41 05 48. Где через формулу получаешь из 48 свою температуру. А есть протоколы когда ты отправляешь запросы по определенным адресам(ID и SID), к которым относятся определенные устройства. Например:

ID ECU: AADE
ID Soft: 3000

Поддержка PID Параметров реального времени (SID=2211H)
00 01 0A 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 1A 1B 1C 1D 1E 1F 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 2A 
2B 2C 2D 2E 2F 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 3A 3B 3C 3D 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 4B 
4C 4D 4E 4F 50 51 52 53 54 56 57 58 59 5A 5B 5C 5D 5F 60 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 7A 
7B 7C 7D 7E 7F 

Это все можно попробовать увидеть если включить логи записи в этих программах.

Что касаемо шнурка, то как я понял есть более серьезные шнурки, с их помощью делают чип-тюнинг.Только я пока не понял будут ли они работать с TECU3.

Link to post
Share on other sites

Докину трохи зкомпільоіаної інфи, щоб перед очима була.. Це треба уточнювати і перевіряти, бо можу плутатись в термінології. Отже:

Consult 3 Plus може використовуватися для загальної (не поблочної) діагностики до версії 61.хх (точніше по версіях і функціоналу на https://www.vdiag.net/nissan.html ) Це пов`язано з тим, що для нових (випущених після 2016 року) авто в софті заблокована діагностика по J2345 (passthru). Тобто це стосується всіх адаптерів типу "Китайський клон VI2", "N3Line", а також всіх інших адаптерів J2345. 

Відповідно до їнфи на тому ж вдіаг китайський клон та н3лайн мають різні варіанти обмежень з різними версіями софта, але все ж таки є найбільш прийнятними копіями при використанні з консалтом. Для того, що б визначити, який саме кращий вам, треба детальніше почитати всякі порівняння на форумах від користувачів. Там є певні обмеження при роботі саме з консалтом на емуляцію запалювання, поблочної/загальної діагностики, відсутності "онлайн" читання діагностичних показників і т.п. Реконфіг наче доступний по всіх блоках з обох. Основний недолік, звичайно, що прошивки (оновлення ПЗ) в комплекті йдуть старі, і не зовсім зрозуміло, чи можна їх підкидувати з нових версій, що б проводити оновлення "старими" системами на нові версії ПЗ блоків (це один з трьох найбільш практичних моментів, які я для себу бачу на даний момент. Два інших - читання діагностики, в т.ч. в режимі реального часу, та реконфіг блоків).

Окремо для оновлення ПЗ блоків використовують NERD, яле я поки не акцентував увагу на ньому, можливо для шиття новими прошивками простіше використовувати саме його.

Окремо йдуть J2345 (passthru) адаптери, що підтримують версію API 5+, а саме CarDAQ-Plus 3, Mongoose Pro Nissan, SnapOn Pass Thru Pro 4. Кардак навіть рекомендований нісаном, але за відгуками працюють і два інших (а може і ще якісь) абсолютно аналогічно. Для таких адаптерів випускається софт, що називається Consult 3 Plus R2R який теж можна отримати не за нісанівським прайсами, а за нормальні гроші. Але саме обладнання (адаптери) трохи коштує.. Монгуст в принципі має більш-менш притомний цінник, але як варіант для приватної діагностики все ж таки доволі дорогий. Ну і тут є певна кількість обмежень (це потребує уточнення), а саме - з цього софта іммо недоступний. Виникає, звичайно, питання "чому?" бо наче норм набор для професійного використання, шиє, миє хрестиком вишиває, навіть якщо все легальне, то цінник підйомний і на ПЗ і на залізо, адаптер мультимарочний виходить, тільки софт підкидай, працює з новими авто 2018+ (мені наприклад, це цікаво), діагностує наживо, наче все шиє і репрограмує, працює і зі старшими авто, а ключ не зашиєш :))). Але, повторю, треба уточнювати.

Для себе "в бардачок" поки що дивлюся на варіант, типу Launch (свисток, а не штука з екраном), бо воно може використовуватися і як звичайний OBDII адаптер з софтом з плеймаркету, і свій софт в нього притомний наче, і навіть легально не оверпрайснута приблуда. Єдине десь зустрічав інфо, але не можу тепер знайти, щодо софта і функціонала, який може використовуватися з ізідіагами. Там, наче, щось було про те, що свистюлю можна розлочити на роботу з тим софтом, що йде з ПРО версією (з екраном), тобто з більшим функціоналом. Але я ще не зрозумів, чи то мова виключно про машини, адже мені весь набор нафіг не потрібен, або все ж таки про якійсь саме функціонал.

 

Link to post
Share on other sites
9 часов назад, number-nine сказал:

Для себе "в бардачок" поки що дивлюся на варіант, типу Launch

Скажу честно цена тоже не малая. У меня машина уже 2,5 года, купленная с масложером по кольцам. Мне интересна диагностика и хочется в этом разобраться. Тренеруюсь на различных форумах и Драйве. За это время мне функционала Launch не разу не потребовалось. Для диагностики нужны показания ДМРВ, муфты распредвала, коррекции, лямбды. Чего не хватает, так это только осциллограмм датчиков коленвала и распредвала и диагностики зажигания. Но для этого нужен 2-ух канальный осциллограф, а программы не нужны. Понятно, что имея диллерскую программу Консалт3 можно намного глубже залесть и в настройках и в диагностики. Но проблема в том, что 99 процентов владельцев машин и работников СТО не читают даже Сервиснвй мануал по ремонту и обслуживанию Ниссана. При этом многие функции Консалта можно обойти простой диагностикой с тестером.Поэтому для себя не вижу смысла покупать дорогие адаптеры и дорогой софт.Мне хватает бюджетных прог.

Link to post
Share on other sites

Ну ланч (той, котрий зараз Thinkdiag) коштує не дуже дорого, в районі сотки. При цьому має одну марку безкоштовно. Додам трохи по ньому, бо там серпентарій ще той ))

Той ланч, який зараз Thinkdiag, офіцфйно комплектується однією маркою авто, по якій доступний повний функціонал (типу, як x431pro) та всі 15 сервісних функцій (це мало корисне). Докупити одну марку авто на рік (теж розширений функціонал та 15 сервісних функцій) коштує близько 40 баксів. Докупити будь-яку сервісну функцію на всі марки авто (не куплені окремо, бо в куплених воно й так доступне) - близько 30 баксів. Докупити всі марки авто (тобто сервісні функції відкриються теж для всіх марок) - близько 200 баксів на 2 роки. Після закінчення підписки марки не пропадуть, але перестануть оновлючатись (про сервісні функції - хз, але там реально користь тільки для СТО, бо не думаю, що часто треба супорта розводити в нормальному житті). Але має бути все одно постійний доступ до інету (при активній підписці, або вже при просроченій), бо воно перевіряє ліцензію і якщо інету нема тупо не запускається. Функціонал там в принципі достатньо широкий в плані замірів всяких. Те, що стосується "класичної" діагностики (по "стандартним" PIDам OBDII), то вона, здається, працює з коробки на всі авто.

До тогож якщо купити пристрій зі старим бутлоадером (або дочекатися рішення до новішого бутлоадера), то можна "колись потім" за бажання адаптувати донгл для використання з управляючою програмою від x431 Pro, або сервісу і програмою DiagZone (розлочують всі марки авто та сервісні функції за якісь гроші, типу двохсот баксів).

Щодо попереднього абзацу, то треба зупинитися більш детально. Сам "комплекс" складається з адаптеру/донглу(які майже ідентичні за функціоналом по всіх своїх версіях), цого унікального ідентифікатора (ID) та управляючої програми на планшеті (типу як Консалт). Де-які з управяючих програм комунікують з хмарними сервісами, звідки отримають підтвердження ліцензії, доступ до оновлення діагностичних підпрограм - наборів функцій для конкретної марки, тощо. Де-які працюють в офлайні. Попередні версії адаптерів виробництва саме компанії Launch з простішим базовим програмним забезпеченням (easyDiag та ще ряд офіцфйних донглів), а також де-які клони офіційних донглів теж піддаются розлочці - тобто на донглі міняють ID, яке прив'язується до управляючого програмного забезпечення, де придбаний доступ до всіх марок авто (офіційний, або альтернативний). Або робиться якась офлан версія. Або підключається до транзитного сервера, типу як у випадку з вітчизняним рішенням (Полтава/Чернигів) з назвою x431Pro3s+ (чи якось так). Коштує така послуга в районі двохсот баксів, але що там по цінах доступу до оновлень я не дуже дивився. На ринку цих "розлочників" є жорстка конкуренція, і кожен з них намагається парити свій варіант, обсираючи при цьому своїх колег по цеху. Коротше там доволі весело, судячи з усього. Єдине зауваження - якщо надумали зразу розлочену версію брати (тобто ви порахували, і з'ясували, що з вашим парком авто/клієнтів офіційна ціна на окремі марки буде вищою в розрахунку на рік, ніж купити все й одразу - то це має сенс, або ви з якоїсь причини вирішили вибрати саме не офіційне, а саме x431, або DiagZone (з описів я зрозумів, що це все майже ідентичне)), то треба проконсультуватися у продаванів, що саме краще взяти і як. Ну і швидше за все вийде економічно вигідніше взяти тут, а не возити окремо донгл з Китаю, потім його "розлочувати" і т.д. Якщо ви вірішили розлочувати самостійно, таке теж можна для певних донглів зробити, інструкції є в інеті. 

 

Ну і ще я не вкурив, чи можна цей донгл використовувати в якості "ELM", тобто з прогами з плеймаркету. Судячи з усього - ні, і під CVTz50, Carista і т.п. потрібно все ж таки мати додаткову звичайну ЕЛМку .

 

Такі справи..

 

Що стосується Consult 3+ та Consult 3+ R2R

r2r - це, як виявилось, right to repair - рух за права "не ділерських" сто та майстрів отримувати доступ до спеціфікацій, інструментів і документації виробника. Там доволі цікава тема, в принципі можна запити вендору робити на отримання доків і мають надати...

Так от.. Що стосується цих двох ПЗ - судячи з того, що вони мають одну й ту саму інструкцію користувача (operational guide), то і функціонал у них ідентичний (крім іммо, наразі). Але тема з діагностикою автівок до 2018 року якась мутна: десь пишуть, що все ок, десь, що ні, коротше треба уточнювати. Щодо програмування і всяких налаштувань, то тут всі пишуть що все ок на всі роки.

Link to post
Share on other sites
59 минут назад, number-nine сказал:

(крім іммо, наразі)

А ты в TECU3 по своей машине можешь разблокировать иммо? По моей какие-то операции присутствуют, но я не проверял работоспособность.

Link to post
Share on other sites

Я туди поки що не лазив :) Я на стадії підбору всяких проводів і перехідників :) Та й на морозі навряд чи полізу.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Доб'ю вже тему з Ланчем, що б закрити гештальт )) Бо 15 баксів - то 15 баксів ))Коротше цю приблуду з Китаю я все ж замовив сьогодні. Разом з проводком і за мінусом алішних фішечок обійшлося десь в 95 баксів. Замовив версію, яка типу підходить для розлочки під інше ПЗ (ДіагЗон, х431), зі "старим" бутлоадером. Ну а потім, як заплатив, дочитав таку штуку: 

- поперше не всі донгли зі старим лоадером, але з нових партій випуску, розлочуюються взагалі, і там як фортоне

- подруге якщо підключити її в рідний софт, то вона автоматом оновить бутлоадер до нового, який не розлочується ))

Враховуючи, що я брав її як раз для користування з рідним софтом, але щоб потім може колись анлокнути, то відчуваю певні душевні муки по обох пунктах )) Швидше за все я заб'ю на можливість анлоку і буду користуватися оригінальним ПО, або оригінальним ПО з 4ПДА, де пропатчили оболонку, що б вона не лізла оновлювати бутлоадер, що б всеж таки мати надію, що мій може бути активований "колись потім", яке, швидше за все, ніколи не настане, але буде гріти душу ))

Але справа в тому, що на Алі є варінти донглів за умовні 95 баксів і умовні 80 баксів. Другі - це, типу, з нових партій з не кошерним (оновленим) бутлоадером, і враховуючі, що я навряд чи колись буду донгл анлочити, то сміливо міг брати за 80, і зекономити собі 15 баксів. Від чого й вас застерігаю )

Ну вже як приїде, то гляну, шо воно вміє по факту

Link to post
Share on other sites
5 минут назад, number-nine сказал:

Ну вже як приїде, то гляну, шо воно вміє по факту

Можешь ссылку на Али выложить? Интересны результаты при подключении.

Link to post
Share on other sites

Я замовляв цей THINKCAR Official-Direct Store а ось поруч той, що не  "олд" тиць Також з'явилися якісь "міні": ThinkDriver і ThinkCar. Вони дешевші вдвоє, але по них немає майже інфи від користувачів.    

Link to post
Share on other sites
11 час назад, number-nine сказал:

Я замовляв цей THINKCAR Official-Direct Store

По характеристикам Thinkcar ThinkDiag больше фунционал и дешевле. В любом случае мне интересно узнать возможности конкретно по нашим Ниссанам, интересно посмотреть на графики лямбд.

Link to post
Share on other sites

Функціонал той самий, бо софт на планшет/телефон той самий. Я так думаю, що там або умрви ліцензування інші (типу тільки на 1 марку авто), що взагалі було б ідеально доя домашнього використання. Або потужність проца менша, елементна база якась інша, тощо. Треба погуглити. Але поки що, як я вже казав, нічого достатньо конкретного в інеті я за них не знайшов, вони наче зовсім свіжі, у січні викатили їх.

Link to post
Share on other sites

Можливо порушу правила щодо лінків на зовнішні ресурси, але з телефона скопіювати незручно :)

Порівняння thinkdiag та thinkdriver (а також звичайних obd2 адаптерів від thinkcar)

https://proavto.net/oborydovanie/raznovidnosti-skanerov-kompanii-thinkcar-ih-funktsii-i-tsena.html

Тобто thinkdriver - це ТІЛЬКИ діагностика.

 

Порівняння thinkdiag та thinkdiag mini

 

https://obd2.su/launch/278-thinkdiag-thinkdiag-mini-launch-easydiag-4.html

Тобто тут в фактично прив'язка авто до віну, а не до всієї марки, але 5 авто нашару (для домашнього гаража з обмеженою кількістю авто це більш резонний варіант)

 

Link to post
Share on other sites

Так, бачив цю табличку, але вона якась ліва, або маніпулятивна, бо thinkdiag - це продукт, thinkcar - це назва компанії (якщо мали на увазі thinkcar 1s, то це взагалі некоректно, бо це класична elm-ка базового рівня, за першим посиланням про неї детальніше), а bluedriver - одна з представлених в штатах тулза типу elm, але просто з розшифровками кодів гарним, тому, видно, і популярна. Зверніть увагу, що з пункту 8 десь і нижче - тупо маніпулятивні пункти (ком'юніті сапорт і тому подібне :) )

Link to post
Share on other sites

Мне интересен только вопрос - после года безплатного пользования, будет ли все работоспособно? И второй вопрос - CVTZ50(условно) будет через неё работать?

Link to post
Share on other sites
24 минуты назад, number-nine сказал:

адаптер VAG comander KKL + Can?

у меня без Can.  У меня только по K,L.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Це питання мабуть більше сюди відноситься. 

 

Коротше, хто може підказати назви параметрів швидкості вентиляторів радіаторів (два здорових на морді), ну і взагалі блрк, де вони живуть (теоретично блок керування двигуном, але на скору руку я їх там не побачив). Тема така, що, здається вони в мене не включаються. Сидів на ХХ колупався в діагностиці (недавно отримав thinkdiag), і чуть не закипів. Добре, що музика не валила, почув вчасно булькання. При чому не крутяться, здається, і при увімкненому кондиціонері, але якось при вмиканні кондиціонера на макс воно таки охолоджує рідину, і температура падає... Вже треба було бігти, тому не встиг перевірити... Коротше завтра піду гляну детальніше, бо згідно діаграми вони при увімкненому кондєї мають працювати постійно. Також буду вдячний за інфу, в якій коробці реле і запобіжники до них знаходяться, бо схемку я нарив, але коробка на ній не вказана.

 

В мене вже раз була схожа ситуація, в тянучці ледве не перегрівся, але тоді я списав на повітряну пробку в системі, яку щойно заправили, бо більше не повторювалось. А сьогодні на ХХ - це взагалі не гуд.

 

ЗІ. Трубки радіатора не мацав, бо не встиг, завтра перевірю, може й термостат, хоча не схоже.

Link to post
Share on other sites
52 минуты назад, number-nine сказал:

Це питання мабуть більше сюди відноситься. 

Мы даже незнаем на чем ты катаешься.Заполни профиль. Здесь на сайте выложены ссылки на сервисмануалы, там есть диаграммы и схемы подключения.

Link to post
Share on other sites

А я як заповнюю помилку видає :) Я вже кілька разів пробував. 2019 nissan rogue awd sl.

[Закреслено] В сервісмануалах розташування потрібної коробки не знайшов (фізичного), а 14-ти денний доступ на мітчел поки не робив собі. Завтра зранку поколупаюся ще.[/закраслено :) ]

Коробку з запобіжника знайшов, це та, яка за правою фарою живе. Але питання з назвою параметру/блоку лишається відкритим.

Link to post
Share on other sites

Точніше за лівою :) без розбору не добратися. Погода цьому не дуже сприяла, а відірваний щуп мультиметра взагалі поставив хрест на всіх сподіваннях :)

Але я знайшов параметри вентиляторів в ізідіаг. І датчика оборотів там немає, датчика спрацьовування реле - теж, тільки очікувані параметри і статус сигналу на релє від ecu. Трохи згодом викладу, що воно показує, але те, що є проблеми з мережею/виконавчим механізмом не показує.

По самому сінкдіагу - ну, щось читає, знаходить 28 блоків, в блоки заходити можна тільки в кожний окремо, якийсь інтегральний доступ не працює для цього авто, про що прибор повідомляє. Де-які блоки визначає, але зайти не може. Якісь з тих, які не може зайти, можна прочитати через інші блоки (сонар, наприклад). 

Подібна ситуація і з спеціальнами функціями, щось може, щось каже, що ні. Але оскільки в мене окремо сервісні функції не куплені, вони розкидані по різних блоках, і зрозуміти, де і за що відповідає доволі з ходу важко (хотів скинути інтервали по маслу, яке мені міняли, але щось схоже знайшов тільки на двигун, і то не точно, що то воно, не став поки клацати).

Є певна кількість тестів виконавчих механізмів, але багато чи мало - сказати складно, бо хз, скільки їх є (наприклад калібрування стрілок спидометру не знайшов, а включення двірників і всіляких вентиляторів - так). Але і інших доволі багато.

Вміє щось там кодувати, програмувати і адаптувати, але туди я не ліз.

В цілому видно, що читає набагато (дуже набагато) більше обд, але також помітно, що не все, або якось не дуже очевидно.

Начитав одну помилку,яка не видаляється, по жалюзі радіатора (в мене мотор стоїть, а самою жалюзі поки немає).

Також мій екземпляр інтерфейсу виявився з розблокованим процом, що дозволяє його використовувати зі стороннім софтом (діагзон і т.п.)

Також з корисного - наче вміє програмувати датчики тиску і підшивати ключі, але треба перевіряти (додатковий ключ є, буде час - спробую).

Цікаво було б його порівняти ще з н3лайн+консалт. Хоча враховуючи, що авто доволі нове, його якось мало в яких базах нативно можна знайти, все одно доводиться обирати компромісні варіанти (типу обирати просто рестайл, скажімо, або не той рік, тощо).

Link to post
Share on other sites
В 20.03.2021 в 18:05, number-nine сказал:

здається вони в мене не включаються

Режимы  включения вентиляторов. Рог 2017гРежимы вентиляторов 2017г.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.