Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

Діагностика / конфігурування систем авто


Recommended Posts

23 hours ago, NissanDnepr said:

У тебя 2,0 или 2,5?

 

2.5 з кліматом.

Ту табличку я бачив, тому при увімкненні кондея він мав би вмикатися, принаймі один (ось схемка, з якої я вирізав зайве. Вона тришки відрізняється від схемки к карміні, але там лише стосовно того, з якої клеми йде живлення (30 чи 15, відмітив червоним, в цьому варіанті з 15, що більш логічно). Ну і трошки плутанина в схемі, що яким реле називається, але на суть не впливає.

 

Untitled-1.fw.png

 

 

На ноги моторів в різній комбінації подається живлення з трьох реле, від чого вони крутяться повільніше, або швидше. Одне з того, що мені незрозуміло, що означає оцей ШИМ (PWM) сигнал з 106-го контакту клеми F42. Нафіга там шим? Це ж реле, воно ж не має його смикати постійно.. Ну і взагалі схема якась така собі, не дуже зручно читати, як мінімум. Навіщо обїєднані нулі F1 і F2 (якщо це нулі взагалі так позначені)? Для чого реле-1 взагалі, якщо мотор-1 завжди під навантаженням? Чим мотор-2 такий особливий? Або тут банально невірно намальовано :)

 

Untitled-3.fw.png

 

Але проблема в тому, що всі ці фьюзи і  реле знаходяться бозна де (за фарою)

Untitled-5.fw.png

 

І за логікою (за моєю логікою), якщо не включаються обидва вентилятори, то це швидше за ісе фьюз 60 винуватий, його можна побачити на 106 або 107 піні, загнавши  лаунчем на комп тестові сигнали на реле-2 і 3 на швидкий режим роботи (за моєю здогадкою вони саме за це й відповідають). Це так, що б не розбирати пів морди машині. Друге що я підозрюю - відсутня земля на обох вентиляторах (блок мінявся, забули підключити), але це перевірити ще простіше. І ще не завадило б знайти розпіновку роз'ємі вентиляторів, щось ніде не можу нарити.

Link to post
Share on other sites
1 час назад, number-nine сказал:

Одне з того, що мені незрозуміло, що означає оцей ШИМ (PWM) сигнал з 106-го контакту клеми F42. Нафіга там шим?

Я тоже первый раз вижу чтобы ШИМ управлял обмоткой реле. Обычно ШИМ идет непосредственно на обмотки моторчиков вентиляторов. Если частота будет большая, реле не будет успевать включаться-выключаться.

 

1 час назад, number-nine сказал:

Або тут банально невірно намальовано :)

У нас на Т-31 тоже такая хитрая схема включения вентиляторов - фиг разберешь как они включаются. Одно я понял, что для проверки работы этой системы необходимо включить кондиционер и тестером(а может осциллографом если ШИМ) смотреть прохождение сигналов на включение реле. Но там есть еще одно важное условие - давление хладагента в системе кондинционирования. Может у тебя в этом проблема и с неё надо начинать. У тебя кондиционер работает как надо?

Link to post
Share on other sites

Та важко сказати, холодним дує, але й на вулиці не дуже тепло ) В Олександра на СТО заправляли місяці півтори тому, але чи перевіряли систему на герметичність - не знаю (ну мали б, я так думаю)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.