NissanDnepr 38 Posted March 21 Share Posted March 21 У тебя 2,0 или 2,5? Quote Link to post Share on other sites
number-nine 5 Posted March 22 Author Share Posted March 22 23 hours ago, NissanDnepr said: У тебя 2,0 или 2,5? 2.5 з кліматом. Ту табличку я бачив, тому при увімкненні кондея він мав би вмикатися, принаймі один (ось схемка, з якої я вирізав зайве. Вона тришки відрізняється від схемки к карміні, але там лише стосовно того, з якої клеми йде живлення (30 чи 15, відмітив червоним, в цьому варіанті з 15, що більш логічно). Ну і трошки плутанина в схемі, що яким реле називається, але на суть не впливає. На ноги моторів в різній комбінації подається живлення з трьох реле, від чого вони крутяться повільніше, або швидше. Одне з того, що мені незрозуміло, що означає оцей ШИМ (PWM) сигнал з 106-го контакту клеми F42. Нафіга там шим? Це ж реле, воно ж не має його смикати постійно.. Ну і взагалі схема якась така собі, не дуже зручно читати, як мінімум. Навіщо обїєднані нулі F1 і F2 (якщо це нулі взагалі так позначені)? Для чого реле-1 взагалі, якщо мотор-1 завжди під навантаженням? Чим мотор-2 такий особливий? Або тут банально невірно намальовано :) Але проблема в тому, що всі ці фьюзи і реле знаходяться бозна де (за фарою) І за логікою (за моєю логікою), якщо не включаються обидва вентилятори, то це швидше за ісе фьюз 60 винуватий, його можна побачити на 106 або 107 піні, загнавши лаунчем на комп тестові сигнали на реле-2 і 3 на швидкий режим роботи (за моєю здогадкою вони саме за це й відповідають). Це так, що б не розбирати пів морди машині. Друге що я підозрюю - відсутня земля на обох вентиляторах (блок мінявся, забули підключити), але це перевірити ще простіше. І ще не завадило б знайти розпіновку роз'ємі вентиляторів, щось ніде не можу нарити. Quote Link to post Share on other sites
NissanDnepr 38 Posted March 22 Share Posted March 22 1 час назад, number-nine сказал: Одне з того, що мені незрозуміло, що означає оцей ШИМ (PWM) сигнал з 106-го контакту клеми F42. Нафіга там шим? Я тоже первый раз вижу чтобы ШИМ управлял обмоткой реле. Обычно ШИМ идет непосредственно на обмотки моторчиков вентиляторов. Если частота будет большая, реле не будет успевать включаться-выключаться. 1 час назад, number-nine сказал: Або тут банально невірно намальовано :) У нас на Т-31 тоже такая хитрая схема включения вентиляторов - фиг разберешь как они включаются. Одно я понял, что для проверки работы этой системы необходимо включить кондиционер и тестером(а может осциллографом если ШИМ) смотреть прохождение сигналов на включение реле. Но там есть еще одно важное условие - давление хладагента в системе кондинционирования. Может у тебя в этом проблема и с неё надо начинать. У тебя кондиционер работает как надо? Quote Link to post Share on other sites
number-nine 5 Posted March 22 Author Share Posted March 22 Та важко сказати, холодним дує, але й на вулиці не дуже тепло ) В Олександра на СТО заправляли місяці півтори тому, але чи перевіряли систему на герметичність - не знаю (ну мали б, я так думаю) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.