Jump to content

Добро пожаловать в Клуб

Присоединяйтесь к нам!

Интересные пункты наказа о ремонте ТЗ


Pasechnik
 Share

Recommended Posts

МІНІСТЕРСТВО ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

 

Н А К А З

 

29.12.2004 N 721

 

Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

20 січня 2005 р.

за N 72/10352

 

 

Про затвердження Порядку гарантійного

ремонту (обслуговування) або гарантійної

заміни дорожніх транспортних засобів

http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... g=z0072-05

 

==========

 

Вот что вычитал

 

Гарантійний термін, встановлений Продавцем, не може бути

меншим, ніж встановлений Виробником.

 

Тут вроде нормально все, хотя хз в разных странах по разному сроки гарантии.

 

Термін гарантії на складові частини, запчастини, встановлені

під час гарантійного ремонту, збігає одночасно з вичерпанням

гарантійних зобов'язань Виробника (Продавця) на ДТЗ, якщо інше не

визначено в договорі купівлі-продажу ДТЗ.

 

Опаньки, так что, получается что гарантия на зап. части не продлевается?

 

21. Для виконання гарантійного ремонту ДТЗ доставляється

Споживачем на один із пунктів сервісної мережі з компенсацією

Виконавцем (Продавцем, Виробником) Споживачу підтверджених витрат

на транспортування ДТЗ.

 

Т.е. если я где-то в полу поломался, то они должны оплатить затраты на доставку ТС до места ремонта.

23. Граничний термін виконання гарантійного ремонту

ДТЗ - чотирнадцять днів. Інший термін має бути узгоджений

сторонами.

 

За кожний день затримки усунення недоліків понад граничний

або узгоджений термін Виконавець сплачує Споживачеві неустойку в

розмірі, визначеному Законом України "Про захист прав споживачів"

( 1023-12 ) або заздалегідь узгодженому сторонами.

 

А вот это еще интереснее, т.е. если ремонт происходит более 14 дней то мы вправе требовать компенсацию, денежную или любую другую.

 

29. Виконавець (Продавець або Виробник) зобов'язані протягом

трьох діб розглянути Претензію за участю Споживача ..................... В результативній частині рекламаційного акта повинне бути прийнято одне з таких рішень:

............

2) заявлений недолік визнається істотним, і Споживач має

право за власним вибором вимагати від Продавця або Виробника:

заміни ДТЗ на такий самий ДТЗ належної якості;

відповідного зменшення купівельної ціни ДТЗ;

заміни ДТЗ на аналогічний ДТЗ іншої моделі з відповідним

перерахунком купівельної ціни;

розірвання договору купівлі-продажу ДТЗ.

Для прийняття рішення щодо визнання недоліку істотним

Виконавець( Продавець) залучає для розгляду Претензії Споживача

фахівців Виробника;

 

Смешно :)

 

30. Якщо Споживач і Виконавець (Продавець, Виробник) не

дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків у ДТЗ, Споживач має

право вимагати направлення ДТЗ на експертизу до випробувальних

центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством

України.

Експертиза проводиться за рахунок Продавця або Виробника.

 

Тоже интересный пункт.

Link to comment
Share on other sites

Гарантійний термін, встановлений Продавцем, не може бути

меншим, ніж встановлений Виробником

.

любая заводская - ГОД :on_the_quiet

 

а хотите неустойку за задержку - в суд ))

Link to comment
Share on other sites

Добрый день всем

вот что нашёл сегодня - демаю всем будет приятно узнать

 

Погоджено проекту наказу Міністерства промислової політики України "Про внесення змін до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів"

 

 

 

 

08.07.2010

 

Погоджено проект наказу Міністерства промислової політики України «Про внесення змін до Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів»

 

 

 

Розробник - Міністерство промислової політики України.

 

 

 

Проектом Наказу передбачається виключити абзац третій пункту 2 Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів.

 

В третьому абзаці пункту 2 Порядку вказано: «термін гарантії на складові частини, запчастини, встановлені під час гарантійного ремонту, збігає одночасно з вичерпанням гарантійних зобов’язань Виробника (Продавця) на ДТЗ, якщо інше не визначено в договорі купівлі – продажу ДТЗ».

 

У зв’язку із внесенням змін в нормативно-законодавчу базу України даний абзац протирічить нормам Цивільного кодексу України та Закону України «Про захист прав споживачів».

 

Відповідно до частини 4 статті 676 Цивільного кодексу України, у разі заміни товару (комплектуючого виробу), що відповідає умовам договору купівлі – продажу, гарантійний строк на нього починає спливати з моменту заміни.

 

Отже, проект Наказу спрямований на приведення у відповідність до вимог статті 676 Цивільного Кодексу України та до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та уникнення колізії в законодавстві, а також збільшиться гарантійний строк на складові та запасні частини встановлені на ДТЗ під час гарантійного ремонту.

 

 

 

Погоджений рішенням № 581 від 07.07.10

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Пришлось обратиться к ОД по поводу гарантийного ремонта. И тут обнаружилось как компания Ниссан старается нас обслужить на японском уровне. К слову, поломка просто "огромной" сложности - накрылся лямбда зонд.

Так вот, в заказе на ремонт ОД вписал пункт " заказчик согласен с пунктом 2.9 сервисной книжки". Природное любопытство, знаете ли, взяло верх. Прочитал.

"Срок ремонта ни в каком случае не может превышать 180 дней. Если для ремонта необходима доставка редкостных запчастей, то ОД может увеличит срок ремонта на 90 дней."

Учитывая, что авто поломалось через 10 дней после покупки, я, конечно, "обрадовался" перспективе "доставки редкостной запчасти". Кстати, лямбда зонд таки "редкая" деталь - из Европы везут, но в 14 дней ремонт, наверное, закончат.

По поводу пункта в сервисной книжке. Считаю это в первую очередь неуважением компанией своих клиентов, а во вторую - грубым нарушением законодательства Украины.

Link to comment
Share on other sites

.....Считаю это в первую очередь неуважением компанией своих клиентов, а во вторую - грубым нарушением законодательства Украины.

Оно может нарушать даже законы физики. но если ты под эти подписался, значит согласился

 

Да, да, можно оспаривать в суде главенство закона над договором, но будете ли это 180 дней?

Link to comment
Share on other sites

лямбда - редкость??? та нуууу!

 

вообще по защите прав потребителя, если товар НЕНАДЛЕЖАЩЕГО качества- 14 дней ремонт по гарантии, потом неск путей- или 1- писать бумагу, где они признают товар негодным и возвр тебе полную стоимость "по чеку", 2- меняют товар на аналогичный, 3- В случае если исполнитель не может выполнить (просрочивает выполнение) работу (предоставление услуги) согласно договору, за каждый день (каждый час, если продолжительность выполнения определена в часах) просрочки потребителю уплачивается пеня в размере трех процентов стоимости работы (услуги), если иное не предусмотрено законодательством. В случае если стоимость работы (услуги) не определена, исполнитель уплачивает потребителю неустойку в размере трех процентов общей стоимости заказа, 4- связываться с "защитой" и судиться, если совсем всё плохо. эти ребята любят потрепать учреждения, с которых можно сбить денюшку и для себя.мало кто хочет с ними связываться.

 

 

НО, как написал Мишок, если подписался, то сам нарвался.

можно написать бумагу,что не огласен с более длительным сроком ремонта, но тут тоже заноза есть - на рассмотрение бумаги исполнителю даётся нормально времени. точно не помню, надо перечитать ЗПП.

 

 

совсем забыл сослаться..

 

ст 8 и 10 раздела 2 закона украины о Защите Прав Потр..

оч полезная штука в борьбе с СЦ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.